„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kaunastic“ tampa „Kaunas IN“

Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra keičia savo veidą ir nuo šiol vadinsis „Kaunas IN“, tačiau, pasak vadovo Tado Stankevičiaus, nebus visiškai atsisakoma ir senojo ženklo „Kaunastic“, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Naujojo „Kaunas IN“ identiteto pristatymas
Naujojo „Kaunas IN“ identiteto pristatymas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Naują prekių ženklą, jo strategiją ir koncepcijos kryptis kūrė strateginių konsultantų agentūra „Synthesis Consulting Group“.

Agentūrai pokyčiai kainavo bemaž 30 tūkst. eurų, jos puslapis internete bus keičiamas palaipsniui iki šių metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs