Dingo žaidimas ir pinigai
Kaip pasakojo kaunietis Edgaras, internetiniame „Betsafe“ kazino žaidime jis laimėjo apie 20 tūkst. eurų. Tačiau užstrigus sistemai ir ją perkrovus dingo pats žaidimas, pinigai, o po kiek laiko buvo užblokuota paskyra.
„Paskambinus „Betsafe“ aptarnavimo numeriu, man patikino, kad neva vyksta sistemos atnaujinimas ir dėl to kai kuriems blokuojami prisijungimai. Tada supratau, kad čia melas ir viskas daroma dėl laimėjimo“, – pasakojo kaunietis.
Pašnekovas sakė, kad po kelių valandų bandė prisijungti prie sistemos, tačiau nesėkmingai. Dar kartą pabandęs susiekti su lažybų bendrove, atsakymą gavo tokį pat – kaltos techninės problemos.
Prarado didžiausią laimėjimą
Edgaras pasakojo, kad ir ankščiau teko susidurti su techninėmis problemomis, tačiau laimėtos sumos buvo nedidelės ir jis numodavo ranka. O, anot kauniečio, ši suma yra didžiausia kada nors laimėta.
„Kai būdavo pralošinėjamos didelės sumos techninių problemų neatsirasdavo užteko laimėti didesnę sumą ir viskas – techninės problemos. Mano praloštos sumos yra didesnės nei šitas laimėjimas,“ – kalbėjo kaunietis.
Atsiprašome žaidėjų, kurie patyrė nepatogumus, kai 2018 metų liepos 26 dieną buvo sutrikusi lažybų operatoriaus „Betsafe“ kazino skiltis. Dėl techninių nesklandumų šiuo laikotarpiu žaidėjams buvo priskiriamos didesnės, nei iš tiesų laimėta, sumos, todėl, atsižvelgiant į sąžiningo lošimo taisykles, sumos buvo perskaičiuotos, o žaidėjams gražinti sąžiningi laimėjimai, – sakė A.Lapienis.
„Betsafe“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas Andrius Lapienis laiške 15min teigė, kad dėl techninių nesklandumų žaidėjams perskaičiuoti ir grąžinti sąžiningi laimėjimai.
„Atsiprašome žaidėjų, kurie patyrė nepatogumus, kai 2018 metų liepos 26 dieną buvo sutrikusi lažybų operatoriaus „Betsafe“ kazino skiltis. Dėl techninių nesklandumų šiuo laikotarpiu žaidėjams buvo priskiriamos didesnės, nei iš tiesų laimėta, sumos, todėl, atsižvelgiant į sąžiningo lošimo taisykles, sumos buvo perskaičiuotos, o žaidėjams gražinti sąžiningi laimėjimai“, – rašoma laiške.
Pasak A.Lapienio, techniniai nesklandumai šiuo metu yra pašalinti bei yra vykdomas visos programinės įrangos auditas.
Laimėjimų neatgauna ir kiti
Lošimų priežiūros tarnybos (LPT) teisėkūros skyriaus vyriausioji specialistė Živilė Babrauskaitė patikino, kad tarnyba yra gavusi daugiau skundų dėl „Betsafe“ nesumokėtų laimėjimų.
„Mes telefonu gavome kelis skundus, kad asmenys, žaisdami nuotolinio lošimo įrenginiu bendrovėje Lošimų strateginė grupė – „Betsafe“, laimėjo tam tikrus laimėjimus, tačiau jie buvo anuliuoti, motyvuojant tuo, kad buvo gedimas. Šiuo metu LPT yra paprašiusi šių asmenų pateikti detalesnę informaciją, kas įvyko ir atsižvelgiant į tai, tirs situaciją“, – pasakojo Ž.Babrauskaitė.
Ji iškėlė mintį, kad bendrovės kartais vengia išmokėti didesnes sumas.
„Galbūt kartais bendrovės galvoja, kad jų įrenginiai sugedo, tuo atveju, kai yra išlošiamos tam tikros didelės sumos. Bet kiekvieną kartą reikia atlikti tyrimą tam, kad nustatytų, nes kartais įrenginiai iš tiesų sugenda“, – tikino ji.
Anot pašnekovės, jei atlikusi tyrimą LPT nustato, kad nuotolinio lošimo įrenginiai iš tiesų sugedo, tokiu atveju laimėjimas tikriausiai nebus išmokėtas. Tačiau, jei atlikus tyrimą nustatyta, kad įrenginys veikė tinkamai ir lošėjas tikrai laimėjo, tokiu atveju bendrovė įpareigota išmokėti laimėjimą.