„Išaugusi infliacija, padidėjusios palūkanų normos, sumažėję vartotojų lūkesčiai jau nuo metų pradžios pastebimai pristabdė prekybą baldais pasaulio rinkose. Tą pajutome per sumažėjusius užsakymus. Nekilnojamojo turto rinkų aktyvumas, nuo kurio priklauso ir baldų pardavimai, kol kas vis dar prislopęs, o ir bendra infliacija nekrenta, todėl pirkėjai neskuba atverti piniginės reikšmingesniems pirkiniams“, – pranešime teigė „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.
Jo teigimu, šį mėnesį bus sumontuoti paskutiniai įrengimai pernai pastatytai naujai gamyklai, kurie leis paspartinti gamybą ir didinti pagaminamų baldų kiekį.
Skelbiama, kad Skandinavijoje „Kauno baldų“ pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo trečdaliu iki 4,3 mln. eurų, nedidelis augimas fiksuojamas Vokietijoje, tuo metu Beniliukso šalyse šiemet baldų parduota trečdaliu mažiau – už 5 mln. eurų.
Bendrovė pranešė nusprendusi žengti į trečią pagal dydį Europoje beveik 16 mlrd. eurų vertės Prancūzijos baldų rinką.
„Mūsų tikslas – Prancūzijoje pasiekti bent dešimtadalį įmonės pardavimų. Tikimės, kad su patikimais prekybos partneriais tą pasiekti pavyks per metus“, – prognozuoja T.Mauricas.
Įmonėje „Kauno baldai“ dirba daugiau nei 370 darbuotojų. Bendrovė pernai baigė statyti naują 28 tūkst. kv. metrų gamyklą, į kurią investuota daugiau nei 30 mln. eurų.