„Kauno baldų“ pardavimai šiemet mažėjo 5 proc., įmonė pradės eksportą į Prancūziją

Verslininko Arūno Martinkevičiaus valdomos SBA grupės minkštųjų baldų gamintojos „Kauno baldai“ pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat laiku, sumažėjo 5 proc. iki 14,2 mln. eurų (pernai – 14,9 mln. eurų).
Gaisras Kauno baldų įmonėje
Gaisras Kauno baldų įmonėje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Išaugusi infliacija, padidėjusios palūkanų normos, sumažėję vartotojų lūkesčiai jau nuo metų pradžios pastebimai pristabdė prekybą baldais pasaulio rinkose. Tą pajutome per sumažėjusius užsakymus. Nekilnojamojo turto rinkų aktyvumas, nuo kurio priklauso ir baldų pardavimai, kol kas vis dar prislopęs, o ir bendra infliacija nekrenta, todėl pirkėjai neskuba atverti piniginės reikšmingesniems pirkiniams“, – pranešime teigė „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.

Jo teigimu, šį mėnesį bus sumontuoti paskutiniai įrengimai pernai pastatytai naujai gamyklai, kurie leis paspartinti gamybą ir didinti pagaminamų baldų kiekį.

Skelbiama, kad Skandinavijoje „Kauno baldų“ pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo trečdaliu iki 4,3 mln. eurų, nedidelis augimas fiksuojamas Vokietijoje, tuo metu Beniliukso šalyse šiemet baldų parduota trečdaliu mažiau – už 5 mln. eurų.

Bendrovė pranešė nusprendusi žengti į trečią pagal dydį Europoje beveik 16 mlrd. eurų vertės Prancūzijos baldų rinką.

„Mūsų tikslas – Prancūzijoje pasiekti bent dešimtadalį įmonės pardavimų. Tikimės, kad su patikimais prekybos partneriais tą pasiekti pavyks per metus“, – prognozuoja T.Mauricas.

Įmonėje „Kauno baldai“ dirba daugiau nei 370 darbuotojų. Bendrovė pernai baigė statyti naują 28 tūkst. kv. metrų gamyklą, į kurią investuota daugiau nei 30 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis