„Dar mums anksti kalbėti, kokį poveikį padarė LEZ'ui (pandemija – BNS), nes mūsų toks veiklos pobūdis, kad bet kokia ekonominė krizė mums atsiliepia daug vėliau“, – LRT radijui antradienį sakė Vytautas Petružis.
Pasak jo, deramasi dėl atėjimo į LEZ su stambiomis logistikos bendrovėmis.
„Dabar šiuo metu didelių gamyklų nėra, bet yra didelių logistų – kadangi turime tą geografinį privalumą arba pranašumą prieš galbūt kitas geografines Lietuvos vietas – esame centre. Kai sakau „logistika“, (...) tai yra distribucijos sandėliai, kurie aptarnauja dideles teritorijas, galbūt kai kuriais atvejais ne tik visą Lietuvą, – netgi ir Lenkiją, ir Latviją“, – kalbėjo V.Petružis.
Jis įžvelgia galimybę laisvajai ekonominei zonai pritraukti naujų investicijų ir dėl kintančios dalies Vakarų kompanijų strategijos.
„Daug Vakarų kompanijų, kurios investavusios į Kiniją, dalinai dėl pandemijos, dalinai dėl tų politinių transatlantinio bloko konfliktų su Kinija pergalvoja savo investicijų geografiją ir čia mes matome savo nišą pritraukti tas sritis ar tuos investuotojus, kurie galbūt jau keičia savo politiką, nukreipdami savo investicijas iš Kinijos arba grąžindami jas atgal į Europą“, – sakė V.Petružis.
Antradienį atidaromas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 8,6 km įvažiavimo viadukas į LEZ.
Kauno LEZ yra įsikūrusios tokios bendrovės kaip „Hollister“, „Continental“, DPD ir kitos.