Nuo antradienio Kauno oro uoste nuolat bus laikomi du „Ryanair“ lėktuvai, iš Kauno kasdien skrisiantys į įvairių šalių oro uostus.
„Du lėktuvai bus reguliariai laikomi Kaune. Vienas jų pirmąją skrydį padarė jau šiandien (antradienį – aut. past.) ryte. Skrydžių geografija – 18 maršrutų kasdien. Lėktuvai, kurie bazuojami Kaune, vykdys po tris dieninius skrydžius – dėl to savaime didėja Kauno oro uoste skrydžių kiekis. Be to, iš kitų „Ryanair“ bazių atskris dar papildomų lėktuvų“, – pasakojo A.Šliupas.
Pirmą lėktuvų bazę Rytų Europoje įkurti Kaune nusprendę „Ryanair“ vadovai Kauno oro uostui kėlė nemažus reikalavimus. Tačiau pagrindinis – sudaryti tokias sąlygas, kad atskridęs orlaivis apsisuktų per 25 minutes.
„Tai yra labai trumpas laikas“, – sakė Kauno oro uosto vadovas. Pasak jo, atidarius kompanijos „Ryanair“ bazę Kauno oro uosto darbuotojų skaičius padidėjo nežymiai.
„Papildomai įdarbinome žmonių aviacijos saugumui užtikrinti, tačiau iš esmės personalo skaičius beveik nepasikeitė. Esami darbuotojai susitvarkys, jau prieš tai žmonių skaičius buvo apskaičiuotas maksimaliai apkrovai.
Rengdamos lėktuvų bazę kiekviena iš šalių – oro uostas ir kompanija – investuoja tai, ką privalo: oro uostas – į infrastruktūrą, „Ryanair“ – į techniką, priemones, kuriomis keleiviai turi būti skraidinami. Mes užtikriname, kad viskas, kas susiję su keleivių ir orlaivių aptarnavimu, būtų 100 proc. atlikta. „Ryanair“ skyrė iš pradžių du lėktuvus“, – sakė A.Šliupas.
Didelių investicijų ruošiantis pokyčiams oro uoste nereikėjo: jau prieš tai buvo praplėstas peronas, atnaujinta kilimo ir tūpimo tako danga.
„Dabar svarbiausia pasiekti, kad lėktuvai būtų pilni keleivių. Bilietams skirtos akcijos tikrai įspūdingos, todėl dabar orlaivių užpildymu negalime skųstis. Tačiau tik gyvenimas parodys, kaip toliau bus“, – kalbėjo Kauno oro uosto generalinis direktorius.
Priminsime, kad „Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary perspėjo: nebus keleivių – nebebus ir skrydžių.