Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaziuko mugės dalyviai bando gintis nuo perpardavinėtojų

Per šimtą Vilniaus Kaziuko mugės dalyvių susibūrė į grupę, siekdami apsiginti nuo kasmet problema ir jiems, ir organizatoriams tampančių perpardavinėtojų, rašo „Verslo žinios“. 119 gamintojų – keramikų, stiklininkų, medžio drožėjų, audėjų ir kitų – susitelkė į Kūrėjų meistrų respubliką. Dauguma jų Kaziuko mugėje dalyvaus bendroje erdvėje.
Teatralizuotos Kaziuko mugės eitynės
Teatralizuotos Kaziuko mugės eitynės / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 Kaziuko mugė

„Kai kurie mūsų grupės nariai savo gaminius pardavinės kitose vietose. Bet juos atskirti bus galima iš Kūrėjų meistrų respublikos vėliavos – ši garantuoja, kad pardavėjai prekiauja tik originaliais pačių pagamintais kūriniais“, – teigia gaminių prekės ženklo „Kelmas“ įkūrėjas Aivaras Norbutas.

Pasak jo, tapo įprasta, kad perpardavinėtojai tikriesiems gamintojams sudaro nesąžiningą konkurenciją, o pirkėjams įbruka „kiniškos produkcijos“.

VŽ teigimu, išaugusi prekybos ploto kaina šiemet daliai Kaziuko mugėje prekiaujančių dalyvių tapo priežastimi jos atsisakyti.

BNS primena, kad kovo 1-3 dienomis sostinėje vyksiančioje mugėje organizatoriai teigia besitikintys sulaukti apie pusės milijono žmonių ir viliasi, kad dėl tuo pat metu vyksiančių rinkimų mugės lankomumas nenukentės.

Šiemet mugę organizuoja naujas operatorius – bendrovė „Concept events & media“.

Organizatoriai prekybos leidimus šiais išdavė daugiau nei 1300 prekybininkų, daugiausia jų – apie 800 – prekiaus ne maisto gaminiais, taip pat apie 150 prekybininkų atvyks iš užsienio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos