„Kai kurie mūsų grupės nariai savo gaminius pardavinės kitose vietose. Bet juos atskirti bus galima iš Kūrėjų meistrų respublikos vėliavos – ši garantuoja, kad pardavėjai prekiauja tik originaliais pačių pagamintais kūriniais“, – teigia gaminių prekės ženklo „Kelmas“ įkūrėjas Aivaras Norbutas.
Pasak jo, tapo įprasta, kad perpardavinėtojai tikriesiems gamintojams sudaro nesąžiningą konkurenciją, o pirkėjams įbruka „kiniškos produkcijos“.
VŽ teigimu, išaugusi prekybos ploto kaina šiemet daliai Kaziuko mugėje prekiaujančių dalyvių tapo priežastimi jos atsisakyti.
BNS primena, kad kovo 1-3 dienomis sostinėje vyksiančioje mugėje organizatoriai teigia besitikintys sulaukti apie pusės milijono žmonių ir viliasi, kad dėl tuo pat metu vyksiančių rinkimų mugės lankomumas nenukentės.
Šiemet mugę organizuoja naujas operatorius – bendrovė „Concept events & media“.
Organizatoriai prekybos leidimus šiais išdavė daugiau nei 1300 prekybininkų, daugiausia jų – apie 800 – prekiaus ne maisto gaminiais, taip pat apie 150 prekybininkų atvyks iš užsienio.