Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kėdainių konservų fabrikas dairosi į Rusijos rinką

Kėdainių konservų fabrikas sako, kad jiems pasiteisino sprendimas sujungti daržovių auginimą bei perdirbimą ir šiemet viliasi plėstis Rusijos rinkoje, nes mato realias galimybes didinti apimtį ir jau vyksta konkrečios derybos.

Pasak bendrovės vadovo, įmonė neketina sukurti uždaro ciklo ir perdirbti tik tai, ką patys užaugino, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Negalima pasitikėti vien tik savo jėgomis, kaip ir negalime kliautis tik rinka. Pavyzdžiui, rudenį dėl sausrų Rusijoje ji atvėrė importą ir daržovių kainos pakilo. Užsiauginus savo derlių prie tokių staigių pokyčių prisitaikyti paprasčiau“, – teigia Kėdainių konservų fabriko generalinis direktorius Vygantas Vanagas.

Perdirbėjams nepakenkė ir dėl e.coli bakterijos kilęs sąmyšis, dėl kurio daržovių vartojimas krito. „Perdirbėjai nuostolių dėl E.coli skandalo nepatyrė. Supirkimo sezoną pradėsime liepą. Dėl E.coli kilus panikai ir kritus šviežių daržovių pardavimams, konservuotų produktų prekybai tai neatsiliepė“, – sako V.Vanagas.

Įmonė, pateikianti iki 200 gaminių asortimentą, eksportuoja apie 30 proc. produkcijos, o pagrindinė rinka – Skandinavija. Bendrovėje sezono metu dirba iki 350 žmonių.

Fabrikas 60 proc. reikalingos žaliavos užsiaugina paties fabriko žemdirbystės padalinyje. 2010 metais prie gamyklos prijungta žemės ūkio bendovė „Kėdainių daržovės“. Toks sujungimas įvykdytas baiminantis sunkmečio ir galimo pardavimo nuosmukio. Bendras darbas leido optimizuoti abiejų bendrovių valdymą. Planų patiems auginti visą reikalingą daržovių kiekį nėra, nes produkcijos paklausa kinta ir skaidant riziką geriau dalį auginti, dalį pirkti iš tiekėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?