Skaičiuojama, kad litras degalų per metus pabrango maždaug 80 centų, o bilietų kainos per tą laiką beveik nesikeitė. Todėl jau nuo balandžio kai kurios įmonės žada didinti kainas, pranešė LTV „Panorama“.
„Teks branginti bilietus, stengsimės labai nežymiai, ne daugiau kaip 5 proc. Tam tikruose maršrutuose bus nuo 2 iki 4,5 proc. Šitas pakėlimas nekompensuos pabrangimo, mes ir toliau dotuosime. Bet už mūsų nugarų stovi žmonės, kurie dirba, o visiškai blogas įmonės rezultatas skandina ir pačią įmonę“, – sakė „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Kai kurios savivaldybės užsimena, kad galimas bilietų brangimas daugiau nei 10 procentų. Alternatyva kainų kėlimui – didesnės dotacijos iš miesto biudžeto. Apsisprendimas priklausys nuo vietos politikų.
„Aišku, kai sąnaudų struktūroje 35–40 procentų sudaro degalai, tai toks degalų kainų šuolis neatsiliepti negalėjo. Bet vis tiek galutiniai sprendimai bus priimami, kai susiformuos Šiaulių miesto taryba ir vadovaujančios institucijos, mūsų savininkai“, – teigia „Busturo“ generalinis direktorius Vilius Laužikas.
Kitos savivaldybės sako bandysiančios kainų kilimo išvengti dar kitais būdais, pavyzdžiui, keleivius įlaipinant tik pro priekines duris ir taip sugriežtinant kontrolę.