Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelio Vilnius–Utena ruožą už 20 mln. eurų atnaujins „YIT Infra“

Pirmąjį prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena ruožą rekonstruos Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Latvijos padaliniai. Įmonės rekonstruos kelio dangą 4 kilometrų ilgio ruože. 
Molėtų plento betoninės dangos deformacija
Molėtų plento betoninės dangos deformacija / Lietuvos kelių direkcijos nuotr.
Temos: 2 Vilnius Utena

Su „YIT Infra Lietuvos“ ir „YIT Infra Eesti“ konsorciumu gruodžio 4 dieną pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, BNS pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

„Per pirmąjį konkursą, kurį nutraukėme, gavome apie 22 mln. eurų pigiausią pasiūlymą, o dabar – apie 20 mln. eurų. Per tuos du mėnesius valstybei sutaupėme 2 mln. eurų“, – BNS teigė Kelių direkcijos vadovas.

Anot jo, konkurse dalyvavo 6 bendrovės ar jų susivienijimai, iš jų trys „tilpo į kainas“, kiti buvo „ant ribos“.

Latvijos bendrovė „A.C.B“ darbus siūlė atlikti už 23,621 mln. eurų, Latvijos „Binders“ – už 26,408 mln. eurų, „Panevėžio keliai“ pateikė 23,388 mln. eurų vertės pasiūlymą, „Kauno tiltai“ – 20,782 mln. eurų, o „Eurovia Lietuvos“, „Fegdos“ ir „Tilstos“ konsorciumas – 21,112 mln. eurų.

Rugpjūtį paskelbto konkurso laimėtojas rekonstruos 4,2 km ilgio du kelio ruožus už Vilniaus – nuo 16-to kilometro, kur baigiasi keturių juostų kelias, iki 21-ame kilometre esančios sankryžos į Nemenčinę.

Kelių direkcija liepą dėl per didelių kainų nutraukė šio ruožo rangovo konkursą. Tuomet, atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijas, nuspręsta atskirai skelbti ruožų rekonstrukcijos ir poros dviejų lygių sankryžų bei dviejų viadukų konkursus.

Lapkričio pradžioje paskelbtas ir antrasis 24,4 mln. eurų maksimalios vertės konkursas. Jo laimėtojas turės suprojektuoti ir pastatyti viadukus ties 16-tu kelio kilometru, kur baigiasi keturių juostų kelias, ir 21-ame kilometre esančioje sankryžoje. Pasiūlymus bendrovės turi pateikti iki gruodžio 17 dienos.

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi direkcija pernai šios idėjos atsisakė ir projektą finansuos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP).

1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?