„Kesko Senukų“ grupė pernai išmokėjo 68 mln. eurų dividendų

Baltijos šalyse veikianti statybos, remonto ir buities prekių prekybos grupė „Kesko Senukai Lithuania“, pernai uždirbusi 43,5 mln. eurų grynojo pelno, už 2022-2023 metus išmokėjo 68,3 mln. eurų dividendų.
Prekybos centrai pirmąją dieną po galimybių paso panaikinimo
Prekybos centrai pirmąją dieną po galimybių paso panaikinimo / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 „Senukai“

Jos pelnas pernai smuko 4 proc. (2022 metais – 45,4 mln. eurų), pajamos – 2 proc. iki 1,2 mlrd. eurų (1,22 mlrd. eurų), nurodoma Registrų centrui pateiktoje konsoliduotoje grupės ataskaitoje.

Daugiausia pajamų ji gavo Lietuvoje – 629,7 mln. eurų, arba 9 proc. daugiau (2022 metais – 576,9 mln. eurų), Latvijoje –  227,3 mln. eurų, arba 14 proc. mažiau (264,4 mln. eurų), o Estijoje – 141,9 mln. eurų – 18 proc. mažiau (174 mln. eurų).

„Kesko Senukai Lithuania“ vis dar netiesiogiai kontroliuoja Baltarusijos tinklą OMA – jo pajamos pernai augo 9 proc. iki 162,8 mln. eurų (149,1 mln. eurų).  

Grupės prezidentas Artūras Rakauskas naujienų portalui vz.lt teigė, kad nepaisant globalių ekonomikos iššūkių, bendrovei pavyko užtikrinti stabilią veiklą, o „Senukų“ rezultatai buvo geriausi visame „Kesko“ tinkle.

Grupė grupė šių metų kovą iš smulkiosios akcininkės ZIP7 įsigijo 15,2 proc. antrinės įmonės „Kesko Senukai Digital“ akcijų.

„Kesko Senukai Lithuania“ tiesiogiai valdo 26 prekybos centrus ir 50 „Senukų“ parduotuvių per partnerius, taip pat turi šešias e. parduotuves Baltijos šalyse.

Registrų centro duomenimis, 50 proc. „Kesko Senukų Lithuania“ akcijų valdo Suomijos koncernas „Kesko“, o 48,38 proc. priklauso A. Rakausko valdomai „R Investicijai“. 

Pernai grupėje vidutiniškai dirbo 6,8 tūkst. darbuotojų, 2022 metais – 7,1 tūkst. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis