Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kiek lietuviai išleidžia meilės paieškoms: viskas apie Valentino dienos ir pažinčių programėlių išlaidas

Šventinę Valentino savaitę rekordiškai išauga lietuvių išlaidos gėlėms, restoranams, juvelyrikai, grožio prekėms, alkoholiui, romantiškoms kelionėms ir viešnagėms. Bet pažinčių programėlių populiarumo Meilės diena neskatina – išlaidos joms kasmet piką pasiekia visai ne vasarį, o rudenį, rodo britų finansų programėlės „Revolut“ duomenys, rašoma „Revolut“ pranešime žiniasklaidai.
Pora
Pora / 123RF.com nuotr.

Pažinčių programėlėms – dešimtys tūkstančių eurų per mėnesį

Susipažinti padedančioms programėlėms lietuviai išleidžia dešimtis tūkstančių eurų per mėnesį, jos pamažu nuolat auga. Jei 2021 m. tokios išlaidos per mėnesį vos viršijo 10 tūkst. eurų, tai pernai kai kuriais mėnesiais pasiekė ir 15 tūkst. eurų.

Išanalizavus virtualioms pažintims išleidžiamus pinigus, ryškiai matosi, kad meilės mėnesiu vadinamas vasaris anaiptol nėra išskirtinis – aktyviausiai pažinčių ieškoma ne žiemą ir ne pavasarį, o rudenį. Būtent rugsėjo-lapkričio mėnesiais tokios išlaidos pastaruosius kelerius metus buvo didžiausios. Tokios pat tendencijos vyrauja ir kitose Europos šalyse.

Populiariausia pažinčių programėle tarp lietuvių jau kelerius metus išlieka „Tinder“, ji taip pat lyderiauja ir kitose Europos šalyse. Kiek mažiau mūsų šalyje populiari „Bumble“ programėlė, dar rečiau naudojamos „OkCupid“, „Happn“, „eHarmony“, „Hinge“, „Feeld“, „Grindr“.

9 iš 10 mokančių už pažinčių programėles – vyrai

Įdomu tai, kad absoliuti dauguma – 9 iš 10 – mokančių už pažinčių programėles yra vyrai, o moterys renkasi nemokamas versijas. Daugiausia pinigų programėlėms išleidžia jauni, 25-34 m. amžiaus vyrai, kurie per mėnesį vidutiniškai skiria 30 eurų. Kiek vyresni 35-44 m. vyrai per mėnesį išleidžia kiek mažiau, 27 eurus, o dar vyresni, 45-54 m., beveik 40 eurų.

Jau sutikusiems ir turintiems partnerį, Valentino dienos šventimas sukuria nemažai išlaidų: auga išleidžiamos sumos gėlėms, pasimatymams skirtiems renginiams bei kultūrai,

restoranams bei maisto pristatymo į namus paslaugoms, juvelyrikai, grožio prekėms, alkoholiui, romantiškoms išvykoms ir viešnagėms viešbučiuose.

Šventinę Valentino savaitę labiausiai išauga atsiskaitymai gėlių parduotuvėse – palyginus su įprastu metu, augimas siekia šimtus procentų, lietuvis tam vidutiniškai išleidžia 24 eurus. Pernai šventinę savaitę dvigubėjo išlaidos restoranuose, kur vienas žmogus vidutiniškai išleido 15 eurų, dvigubėjo ir išlaidos renginiams bei kultūrai, kur lietuvis vidutiniškai išleido 21 eurą.

Išauga grožio prekių, alkoholio, juvelyrikos, romantiškų kelionių pardavimai

Valentino dienos šventinę savaitę pernai 60 proc. augo romantiškų išvykų bei viešbučių išlaidos, kur vidutinė suma siekė 110 eurų, 50 proc. augo su grožiu susijusios išlaidos, kur vidutiniškai vienas lietuvis išleido 38 eurus, juvelyrikos parduotuvėse fiksuoti 26 proc. didesni pardavimai, ten vidutiniškai išleista 86 eurai. Šventinė savaitė pernai 28 proc. augino ir alkoholio pardavimus, kur vidutiniškai išleista 18 eurų.

Panašios tendencijos ir kitose šalyse. Palyginus su Lietuva, Lenkijoje ženkliau išauga alkoholio, maisto užsakymo į namus paslaugos, lenkai daugiau išleidžia ir papuošalams – vidutinė suma siekia 130 eurų. Rumunai juvelyrikai skiria dar daugiau – 185 eurus ir tokių prekių pardavimai šventinę savaitę išauga kelis šimtus procentų, palyginus su įprastu metu.

Šventinę Valentino savaitę labiausiai išauga atsiskaitymai gėlių parduotuvėse

Juvelyrikos pardavimai taip pat išauga Portugalijoje, Vokietijoje, Ispanijoje. O štai romantika garsėjantys prancūzai, panašu, tokios stiprios tradicijos dovanoti papuošalus Valentino dienos proga neturi – atsiskaitymai juvelyrikai parduotuvėse auga vos 10 proc. Daugiausia prancūzai išleidžia kultūrai, alkoholiui bei romantiškoms viešnagėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?