Spartus elektromobilių Kinijoje populiarėjimas, liepą jų ir hibridinių automobilių pardavimams pirmąkart viršijus vidaus degimo variklius turinčių, pribloškė naftos gamintojus ir investuotojus. Tai gerokai mažina naftos importo poreikį, tačiau bendras naftos suvartojimas antroje pagal dydį pasaulio ekonomikoje lėtėja ir dėl užsitęsusio vangaus ekonominio aktyvumo, pažymi agentūra.
Jokia kita rinka nepajėgi pakeisti naftos paklausos lėtėjimo Kinijoje, kuri per pastaruosius tris dešimtmečius užtikrino 41 proc. metinio pasaulinio naftos suvartojimo augimo, teigiama „Statistical Review of World Energy“ apžvalgoje.
Dėl to naftos tiekėjai ir investuotojai ruošiasi Kinijos naftos importo artėjimui prie piko, nes ateityje nebent tik naftos chemijos pramonė ir reaktyvinių degalų gamyba gali išlaikyti „juodojo aukso“ paklausos augimą, nors ir smarkiai kuklesnį nei dabar.