„BYD ketina statyti automobilių gamyklą Segede, Vengrijoje, taip žengdama svarbų žingsnį ekologiško mobilumo Europoje link“, – nurodoma pranešime.
BYD Vengrijoje turi elektrinių autobusų gamyklą.
Elektromobilių gamyklos projektu bendrovė „tikisi paspartinti naujos energijos keleivinių transporto priemonių patekimą į Europos rinką, toliau plėsti pasaulinį gamybos išdėstymą ir aktyviai skatinti ekologišką pasaulio energetikos struktūros transformaciją“, – skelbia Kinijos socialinėje žiniasklaida.
Iš pradžių BYD specializavosi akumuliatorių gamyboje, bet 2003-aisiais ėmėsi automobilių gamybos ir nuo to laiko virto viena svarbiausių pasaulyje elektromobilių gamintojų.
Šių metų pradžioje ji tapo pirmąja elektromobilių gamintoja, peržengusia 5 mln. metinės gamybos ribą, ir paskelbė save „pirmaujančia pasaulyje naujos energijos transporto priemonių ir akumuliatorių gamintoja“.
Daugelis užsienio automobilių gamybos lyderių, įskaitant „Tesla“, BMW, „Mercedes“ ir „Audi“, yra priklausomi nuo BYD akumuliatorių.
Kinijos elektromobilių sektoriui buvo naudingos Pekino dešimtmečius teikiamos subsidijos technologijų sektoriui.
Kita vertus, didėjanti Kinijos elektromobilių gamintojų sėkmė užsienio rinkose sulaukė atitinkamo dėmesio. Europos Sąjunga paskelbė apie tyrimą dėl šio subsidijavimo, motyvuodama nesąžininga konkurencija.