Kinijos ministras: Lietuva turėtų reklamuoti savo produktus Kinijoje

Norėdami daugiau prekių eksportuoti į Kiniją, Lietuvos gamintojai turėtų susitikti su kinais ir supažindinti su savo produkcija, sako Kinijos žemės ūkio ministras Han Changfu.
Han Changfu
Han Changfu / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 2 Kinija Reklama

„Norėčiau pakviesti Lietuvos verslininkus apsilankyti Kinijoje ir tiesiog pristatyti savo puikius žemės ūkio produktus“, – spaudos konferencijoje po Kinijos bei Vidurio ir Rytų Europos šalių žemės ūkio ministrų forumo „16+1“ Vilniuje sakė Han Changfu.

Jis teigė skatinantis Lietuvą eksportuoti produktus į Kiniją.

„Raginu Lietuvą eksportuoti savo puikius kokybiškus žemės ūkio produktus į Kiniją. Aš manau, kad pagrindinis dalykas, plėtojant santykius, yra tarpusavio supratimas, todėl, manau, pirmiausia, turime atsiverti, suprasti vieni kitus. Taip pat skatinti tarpasmeninius ryšius“, – teigė Han Changfu.

BNS paklaustas, ar Tibeto dvasinio lyderio Dalai Lamos birželį vyksiantis vizitas į Vilnių gali pakenkti Lietuvos ir Kinijos santykiams, Kinijos ministras apsiribojo atsakymu, jog tai nesusiję su penktadienį įvykusiu „16+1“ forumu.

„Noriu pasakyti, kad jūsų klausimas nėra susijęs su šiandien vykusiu mūsų dialogu. Noriu, naudodamasis proga, akcentuoti, kad Tibetas yra Kinijos teritorijos neatsiejama dalis“, – sakė Kinijos žemės ūkio ministras.

Dalai Lama Lietuvoje pastarąjį kartą čia viešėjo 2013 metais. Tada su juo susitiko Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaite, o tai sukėlė didelį Kinijos pasipiktinimą. Šįkart Lietuvos vykdomosios valdžios atstovai su Dalai Lama sako nesusitiksiantys.

Vilniaus ir Pekino santykiai yra daugiausiai susiję su ekonominiais klausimais, Kinijai siekiant atkurti istorinius prekybos kelius Vidurio ir Rytų Europoje.

Penktadienį Lietuvoje vyko Kinijos bei Vidurio ir Rytų Europos šalių žemės ūkio ministrų forumas „16+1". Tai pirmasis šio forumo susitikimas Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis