Kinijos vartotojai išleido milijardus per „Vienišių dienos“ išpardavimų akciją

Kinijos pirkėjai išleido milijardus dolerių per kasmetinę „Vienišių dienos“ išpardavimų akciją pirmadienį – didžiausią pasaulyje 24 valandų išpardavimų akciją, kuriai skirtame renginyje šiais metais pasirodė ir JAV muzikos žvaigždė Taylor Swift.
„Alibaba“ išpardavimų skaičiai
„Alibaba“ išpardavimų skaičiai / „Scanpix“/AP nuotr.

Elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ teigė, kad pirmasis jos platformoje išleistas milijardas JAV dolerių buvo pasiektas vos per 68 sekundes.

Per „Alipay“ mokėjimų platformą atsiskaityta suma pasiekė 100 milijardų juanių (14,3 mlrd. JAV dolerių) per 63 minutes ir 59 sekundes – 43 minutėmis greičiau nei praėjusiais metais.

Akcijos, vykusios jau vienuoliktą kartą, metu Kinijos pirkėjai „Alibaba“ ir kitose platformose šlavė viską – nuo elektronikos iki drabužių ir namų apyvokos prekių.

Šis įvykis laikomas naudingu metiniu antros pagal dydį pasaulio ekonomikos vartotojų nuomonės rodikliu.

Kinija patiria ilgalaikį nuosmukį, kurį dar labiau paaštrino prekybos karas su JAV, tačiau mažmeninė prekyba išliko aktyvi.

„Vienišių diena“, taip pat vadinama „11/11“, kadangi vyksta lapkričio 11 dieną, Kinijoje iš pradžių buvo laikoma neoficialia nesusituokusiųjų diena.

„Alibaba“ pradėjo akciją iškilmingu renginiu Šanchajuje, kuriame šiais metais pasirodė JAV „Grammy“ apdovanojimų pelniusi muzikos žvaigždė Taylor Swift.

Rytiniame Hangdžou mieste įsikūrusi „Alibaba“ prieš dešimtmetį pradėjo akciją siekdama paskatinti prekybą ir atkartoti lapkričio pabaigoje JAV vykstančią „Juodojo penktadienio“ akciją.

Tuo taip pat pasinaudojo ir kitos Kinijos internetinės platformos bei mažmenininkės.

Elektroninės prekybos populiarumas ir galimybė atsiskaityti vienu išmaniųjų telefonų mygtuko spustelėjimu pasiteisino – „Alibaba“ reguliariai viršijo savo pardavimų rekordus.

Praėjusiais metais per 24 valandų akciją parduota prekių už 30,7 mlrd. JAV dolerių – tai dar vienas „Alibaba“ rekordas. Visgi šiuo metu ekonomikos augimo tempai yra sulėtėję.

Tuo tarpu aplinkosaugininkai kaltina „Alibaba“ ir kitas elektroninių parduotuvių savininkes per didelio vartojimo kultūros skatinimu ir atliekų problemos stiprinimu, nes per lapkričio 11-ąją susidaro kalnai išmestų pakuočių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų