Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinų „Xiaomi“ paskelbė novatorišką akcijų prekybos planą

Išmaniųjų telefonų gamintojas „Xiaomi“ tapo pirmąja šalies įmone, paskelbusia apie planus leisti vertybinius popierius žemyninės Kinijos rinkose pagal bandomąją programą, kuria siekiama skatinti kinų bendroves prekiauti akcijomis namų biržose.
Išmanusis telefonas „Xiaomi Mi Note 2“
Išmanusis telefonas „Xiaomi Mi Note 2“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Vienas didžiausių pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojų dokumentacijoje teigė pagrindinę prekybą vykdysiantis Honkonge, tačiau „Xiaomi“ tuo pat metu planuoja išleisti kiniškus depozitoriumo pakvitavimus (CDR) ir Šanchajaus akcijų biržoje.

Po to, kai tokie kinų technologijų sektoriaus milžinai kaip „Alibaba“ ar „Baidu“ akcijomis nusprendė prekiauti Volstryte, Kinijos vyriausybė sudarė planą, pagal kurį užsienyje akcijomis prekiaujančios įmonės paraleliai galėtų leisti vertybinius popierius ir namuose.

Kinijos vertybinių popierių reguliavimo komisija (CSRC) bandomąją programą apibrėžiančias taisykles sudarinėti baigė praėjusią savaitę, bet kol kas neaišku, kada ši programa pradės savo veikimą.

„Xiaomi“ užpildytoje dokumentacijoje teigiama, kad CDR būtų išleisti tuo pat metu, kai bendrovė debiutuos Honkongo biržoje. Prognozuojama, kad per savo rinkos debiutą „Xiaomi“ pritrauks 10 mlrd. JAV dolerių, o bendrovė bus įvertinta 100 mlrd. JAV dolerių.

Jei prognozės pasitvirtins, tai bus didžiausias pradinis viešasis akcijų platinimas (IPO) pasaulyje nuo „Alibaba“ debiuto Niujorke 2014-aisiais.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Xiaomi“ pardavė 28 mln. išmaniųjų telefonų vienetų, 88 proc. daugiau, nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

Tai buvo ketvirtas geriausias rezultatas pasaulyje – pagal telefonų pardavimus „Xiaomi“ atsiliko tik nuo „Samsung“, „Apple“ ir „Huawei“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?