Kitąmet laukiama prabangos prekių segmento augimo

Prabangos prekių ženklams atstovaujantys prekybininkai įsitikinę, kad 2018-ieji šiam segmentui bus geri. Bendrovė „Du Broliai“ jau užsisakė 50 proc. daugiau 2018-2019 metų rudens ir žiemos kolekcijos prekių nei šiemet, o „Aprangos“ grupė taip pat prognozuoja, kad prabangos prekių pardavimo kreivė 2018 metais kils, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė „Du broliai“
Parduotuvė „Du broliai“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Visame pasaulyje ekspertai prognozuoja, kad kitais metais šis segmentas augs, todėl tikimės geresnių rezultatų ir Lietuvoje, ir visose Baltijos šalyse“, – teigia „Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas ir priduria, kad augimas daugiausia susijęs su atsigaunančiomis Azijos, Rytų rinkomis.

„Dviejų Brolių“, Lietuvoje atstovaujančių pagrindiniams prabangos prekių ženklams, bendraturtis Andrius Jankauskas sako, kad ateinantieji greičiausiai bus augimo metai: „Tikime, kad kiti metai mūsų siauroje srityje, kurioje dirbame, bus sėkmingi, todėl investuojame į naujus prekių ženklus ir didiname užsakymus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis