„Šios investicijos skirtos siekiant išlaikyti terminalo konkurencingumą, užtikrinti greitą krovos darbų procesą bei išlaikyti lyderystę segmente“, – pranešime sakė KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Pasak KKT, bendrovė šiemet už 16,4 mln. eurų įsigijo du STS (angl. Ship-To-Shore) kranus, skirtus konteinerių krovai iš laivo į krantą ir atvirkščiai, jie pakeis du senus kranus, be to, ji pirko du hibridinius RTG (angl. Rubber Tire Gantry) kranus, tuščių konteinerių keltuvą ir kitą krovos techniką.
Visi kranai pagaminti Suomijos gamykloje „Konecranes“ ir į Klaipėdą atplukdyti vasarą, o dirbti pradėjo rugsėjį.
Vasarį naujų kranų įsigijimui bankas „OP Corporate Bank“ įmonei paskolino 14,7 mln. eurų.
KKT per metus aptarnauja daugiau nei 1200 įvairių laivų, pernai bendrovė perkrovė 6,27 mln. tonų krovinių – 7 proc. daugiau nei 2022 metais, arba 494 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) – 15,5 proc. daugiau.