Tiesioginių užsienio investicijų skaitmeninės rinkodaros apdovanojimus („Digital Marketing Awards 2012“) organizavo bei pasaulinį šios veiklos reitingą sudarė „Financial Times“ leidžiamas žurnalas „FDI Magazine“. Tai – pirmieji tokio pobūdžio apdovanojimai, skirti įvertinti kompanijų bei organizacijų, kurių veikla yra susijusi su tiesioginių užsienio investicijų paieška ir pritraukimu, pasiekimus skaitmeninės rinkodaros srityje. Apdovanojimų komisiją sudarė autoritetingiausių verslo žurnalų „Financial Times“, „FDI Inteligence“, „FDI Magazine“ bei tarptautinių investavimo kompanijų „IBT Partners“, „OCO Global“, „Econsultancy“, „GIS Planning“ atstovai.
Apdovanojimų atrankoje buvo pakviestos dalyvauti investavimo ir ekonominės plėtros kompanijos bei agentūros, kitos kompanijos ir įstaigos iš viso pasaulio, kurių veikla yra susijusi su investicijų pritraukimu. Tokį pakvietimą gavo ir Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos valdymo bendrovė.
„Šis įvertinimas svarbus ne tik Klaipėdos LEZ, tai yra ir ženklas potencialiems investuotojams, kad Lietuvos kompanija yra tarp pasaulio skaitmeninės rinkodaros lyderių, kad mūsų šalyje taikomi pažangiausi ir inovatyviausi rinkodaros instrumentai. Jis įrodo, kad Klaipėdos LEZ teikia pažangiausias paslaugas. Skaitmeninės rinkodaros priemonėmis siekiame sudaryti potencialiems investuotojams plačiausias galimybes negaištant laiko gauti visą reikalingą informaciją apie verslo aplinką ir sąlygas Lietuvoje bei Klaipėdos LEZ. Investuotojai vertina, kai reikalingą informaciją jie randa greitai, būtent ten, kur jos ieško ir tada, kai jos labiausiai reikia. Tai leidžia mūsų klientams priimti optimaliausius verslo sprendimus“, – teigė Klaipėdos LEZ valdymo bendrovės generalinis direktorius Eimantas Kiudulas.
Reitinguojamų kompanijų taikoma skaitmeninė rinkodara buvo vertinama pagal skirtingas kategorijas: geriausia šalies, regiono, miesto ir laisvųjų zonų skaitmeninė rinkodara. Pastarojoje kategorijoje Klaipėdos LEZ pateko tarp penkių geriausiai skaitmeninę rinkodarą savo veikloje taikančių ekonominių zonų pasaulyje.
Du kartus, 2007 ir 2012 metais, vienas iš Klaipėdos LEZ skaitmeninės rinkodaros instrumentų – tinklalapis (www.fez.lt) sulaukė pripažinimo metiniuose Pasaulio laisvųjų zonų suvažiavimuose („World Free Zone Convention“), kur laimėjo pirmąją vietą už geriausią tinklalapio vizualinį poveikį, jo turinio kokybę bei naudojimo privalumus.