„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Klaipėdos Smeltei“ bankas turi klausimų

Jau šį mėnesį laivų krovos bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ turėjo priimti dalį pernai užsakytų aikštelių kranų, skirtų krovai, tačiau dėl nejudančių krantinių statybos darbų bankas delsia suteikti kreditus, o technikos gamintojas nukėlė gamybos terminus, tuo pačiu tolsta ir konteinerių skirstymo centro vizija.
Konteinerius į uostą atplukdęs laivas.
Konteinerius į uostą atplukdęs laivas. / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

Iš viso į techniką „Klaipėdos Smeltė“ turėjo investuoti apie 100 mln. litų, o iki šiol suomių gamintojams sumokėtas apie 30 mln. litų avansas, tačiau prikimus kredituojantis bankas dvejoja, esą krantinių, o ypač pokraninio kelio, reikalingo kranams išrikiuoti, nėra ir nežinia, kada bus, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Gamybos terminai nusikėlė į metų pabaigą, nes reikia krantinių, o jų nėra. Iki šiol teisminis procesas nėra pasibaigęs. Dirbame su banku dėl finansavimo, tačiau bankas klausia, kada bus pastatytos krantinės, ir delsia suderinti finansavimą, todėl gamintojas ir perkėlė terminus“, – besitęsiančią bėdų grandinę vardija įmonės generalinis direktorius Rimantas Juška.

Į keblią padėtį didžiausią konteinerių paskirstymo centrą tarp Baltijos šalių planuojanti „Klaipėdos Smeltė“ pateko, kai nepatenkinti rangovai ėmė skųsti viešųjų pirkimų konkursus krantinėms statyti. Krantinių darbus pradėjęs „Klaipėdos hidrotechnika“ ir vokiečių bendrovės „Josef Mobius“ konsorciumas, pasikeitus partneriams, nebesugebėjo dalyvauti papildomų darbų konkursuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs