Iš viso į techniką „Klaipėdos Smeltė“ turėjo investuoti apie 100 mln. litų, o iki šiol suomių gamintojams sumokėtas apie 30 mln. litų avansas, tačiau prikimus kredituojantis bankas dvejoja, esą krantinių, o ypač pokraninio kelio, reikalingo kranams išrikiuoti, nėra ir nežinia, kada bus, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Gamybos terminai nusikėlė į metų pabaigą, nes reikia krantinių, o jų nėra. Iki šiol teisminis procesas nėra pasibaigęs. Dirbame su banku dėl finansavimo, tačiau bankas klausia, kada bus pastatytos krantinės, ir delsia suderinti finansavimą, todėl gamintojas ir perkėlė terminus“, – besitęsiančią bėdų grandinę vardija įmonės generalinis direktorius Rimantas Juška.
Į keblią padėtį didžiausią konteinerių paskirstymo centrą tarp Baltijos šalių planuojanti „Klaipėdos Smeltė“ pateko, kai nepatenkinti rangovai ėmė skųsti viešųjų pirkimų konkursus krantinėms statyti. Krantinių darbus pradėjęs „Klaipėdos hidrotechnika“ ir vokiečių bendrovės „Josef Mobius“ konsorciumas, pasikeitus partneriams, nebesugebėjo dalyvauti papildomų darbų konkursuose.