„Klaipėdos transekspedicija“ šiemet apie 2 mln. litų investavo į naujas automobilines priekabas ir įsigijo komplektą nestandartiniams kroviniams vežti, tai leidžia išplėsti įmonės galimybes vežti iki 80 tonų svorio krovinį, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Su nestandartiniais kroviniais įmonės dirba apie penkerius metus, o atsigaunant ekonomikai čia mato nemažą potencialą.
„Šiandien šią kryptį stipriname, o kitas stengiamės palaikyti, atnaujinti parką. Matome perspektyvą gabenti nestandartinius krovinius. Mes investuojame į naują techniką ir neapsiribojame vien Lietuvos rinka, o žiūrime į visą Europą“, – sako įmonės direktorius Gintautas Šiaškus.
Iki sunkmečio Lietuvos ir Skandinavų kryptys sudarė maždaug vienodą santykį, tačiau per krizę Lietuvos kryptis siekė tik 20 proc., o Skandinavijos – 80 proc. Dabar vėl pamažu grįžtama Lietuvos krypties link, nors dar apie 70 proc. visų važiavimų yra į Skandinaviją.
Laiku perorientavusi kryptis, daugiausia transporto priemonių siųsdama į Skandinaviją, jau pernai „Klaipėdos transekspedicija“ fiksavo nemažą augimą. Pirmas šių metų ketvirtis bendrovei buvo gan sėkmingas, tad prognozuojama, kad šių metų apyvarta gali didėti 15–20 proc.