„Mes turbūt kreipsimės į BGS. Gerai dirbo kompanija. Padarė klaidą, pripažino ją“, – sakė E.Gentvilas.
Latviai pernai liko neiškasę 2 tūkst. kubinių metrų grunto, todėl uosto direkcija nesumokėjo 95 tūkst. litų. Šis kiekis buvo perleistas naujajam rangovui.
Klaipėdos uosto direkcija antrus metus nesėkmingai bando rasti tinkamus rangovus smulkiems uosto valymo darbams.
„Nėra stiprių rangovų, kurie dėl mažų kiekių atėję galėtų laikyti techniką ir atlikti darbus. Nieko keisto, kad ir su Šventosios uosteliu yra tas pats. Lietuvoje nėra smulkius valymo darbus uostuose sugebančių atlikti įmonių. Nėra arba nesugeba, arba neturi tam tinkamos technikos“, – sakė E.Gentvilas.
Uostas praėjusią savaitę pranešė, jog nutraukia sutartį su įmone „Alvetos karjerai“, turėjusią išgilinti Šventosios uostą. Direkcija įtaria, jog bendrovė galbūt klastojo dokumentus, ir kreipėsi į Klaipėdos apygardos prokuratūrą, kuri jau pradėjo ikiteisminį tyrimą.
Be to, uosto direkcijos teigimu, „Alvetos karjerai“ nevykdė įsipareigojimų, nesilaikė darbų grafiko, klaidino užsakovą.
Konkursą laimėjusi „Alvetos karjerai“ įsipareigojo iki birželio 1 dienos atstatyti projektinius gylius Šventosios uosto akvatorijoje bei nuo birželio 1 dienos iki rugsėjo 1 dienos juos palaikyti. Sutarties vertė siekė iki 2 mln. litų.