„Šiais metais labai stipriai auga metalo laužo krova, Klaipėda iš tiesų tapo jos „habu”. Jeigu tos tendencijos išliks, šiemet turėsime rekordinę metalo laužo krovą. Tai leidžia iš dalies kompensuoti tam tikras netektis”, – sako Lietuvos jūrų krovinių kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentas Vaidotas Šileika.
Pasak jo, šiuo metu uoste kraunamas ne tik Lietuvoje sukauptos, bet ir aplinkinėse valstybėse surinktos metalo atliekos: „Anksčiau tai būdavo vien tik lietuviškas metalo laužas, o šiuo metu jis importuojamas iš kitų šalių, pavyzdžiui, iš Skandinavijos, iš Lenkijos atvežama laivais, iškraunama aikštelėse, čia sukaupiamas ir kraunamas į didžiuosius laivus ir dažniausiai keliauja į Turkiją, kur perdirbamas į plieno gaminius”.
V. Šileika sako, kad metalo krova uoste išlieka auganti, tikimasi, kad ji ateityje nemažės.
Uosto direkcijos duomenimis, vien metalo laužo krova šiemet augo 25 proc.