Uosto direkcija nepatenkinta tuo, kad dalis investicijų tampa nereikalingos, kai uosto kompanijos ima ir pakeičia veiklos pobūdį, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Pasak Klaipėdos uosto direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, visos bendrovės, pasirašydamos dvišalės infrastruktūros gerinimo sutartį, įsipareigos 10 metų nekeisti veiklos pobūdžio.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos viceprezidentas Audrius Pauža nesutinka, kad toks terminas priimtinas visoms kompanijoms. Anot jo, tai derybų klausimas. „Procesas dar nebaigtas, dirba iš abiejų šalių sudaryta darbo grupė. Iš principo tokie susitarimai, kurie skatins mus atvežti naujų krovinių į Klaipėdos uostą, nėra blogi. Klausimas – kokiomis sąlygomis“, – svarsto A.Pauža.
Jis akcentuoja, kad tiek uostą, tiek jame veikiančias bendroves vienija bendras tikslas – konkuruoti su kitų šalių uostais, tad, jo nuomone, svarbu uosto infrastruktūrą padaryti universalią, kadangi keičiasi kroviniai ir technologijos.
Derybininkai sutaria dėl to, kad nebūtų keičiama bendrovės veiklos kryptis iš esmės: jei bendrovė vykdė krovą, ją turės ir toliau vykdyti.