„Mes galvojame – kaip pavyks, nežinau – peržiūrėti laivų rinkliavas, labai ilgą laikotarpį nebuvo peržiūrėtos rinkliavos“, – antradienį Klaipėdoje žurnalistams sakė A.Latakas.
Pasak jo, rinkliavos keičiamos aplinkiniuose uostuose, o Klaipėdoje jos gali būti didinamos tik daliai laivų.
„Žiūrint į aplinkinius uostus, ką daro, tai mūsų tikslas yra rinkliavas peržiūrėti ir šiek tiek koreguoti. (...) Kai kuriems laivams iš viso jų nekeisti, kurie jautrūs yra, bet kai kuriems bandysime kažkiek padidinti, jeigu mums išeis. Rinkliavas keisti nėra mūsų galimybių ribose, reikia Vyriausybės nutarimo“, – kalbėjo A.Latakas.
Rinkliavos laivams nustatomos individualiai pagal jų dydį, talpą ir kitus požymius, atskiri tarifai galioja krovininiams, keleiviniams ir laivybos linijų laivams.
Tuo metu uosto įmonių nuomojamos žemės mokestis bus peržiūrimas 2027 metais, sakė A.Latakas: „Žemės nuoma gali būti peržiūrima kas penkerius metus, peržiūra dabar galėtų būti tik 2027 metais“.
A.Latako teigimu, uoste yra įmonių, kurios neįvykdo sutartų kapitalo grąžos įsipareigojimų, jos spaudžiamos, kad reikalavimai būtų įvykdyti.
„Kai kurios įmonės nevykdo įsipareigojimų, bet suprantame tą situaciją, ieškome variantų, matyt, tie įsipareigojimai bus vykdomi, tai toks yra iš mūsų spaudimas“, – kalbėjo Uosto direkcijos vadovas.