Teigiama, kad už krantinių pritaikymą atsakingas rangovas dar neturi pasirengęs visos reikalingos dokumentacijos, kad galėtų pradėti darbus, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
Šventosios uosto direktorė Airida Čėsnienė nurodo, kad uostelio valymo darbai vyksta sklandžiai – latvių bendrovė „BGS“ jau yra atlikusi apie 31 proc. savo darbų.
Valymo darbų terminą planuojama pratęsti iki birželio dėl darbų pradžioje vyravusių prastų meteorologinių sąlygų, tačiau nerimaujama, kad krantinių pritaikymo darbai, kuriuos turi atlikti bendrovė „Hidrostatyba“ su partneriais pagal jungtinės veiklos sutartį, stringa.
„Hidrostatyba“ dar nėra parengusi projektinės dokumentacijos, kuri būtina pradėti darbus, ir kyla pagrįstų abejonių, ar sutartis bus įvykdyta laiku“, – sako A. Čėsnienė.
„Hidrostatybos“ valdybos pirmininkas Jonas Dumašius tvirtina, kad bus viskas padaryta laiku: „Nėra ten tų darbų tiek daug. Galime vėluoti 1-2 dienas, bet ne mėnesį“.
Klaipėdos uosto direkcija tvirtina neketinanti nukelti uostelio atidarymo, kuris numatytas birželį ir sako bausianti rangovą delspinigiais, kaip tai yra numatyta sutartyje.
„Reikia spustelėti rangovą, negali taip būti, kad „ai, čia nedidelės vertės projektas, nelabai dideli delspinigiai“. O „Lietuvos geležinkelių“ Draugystės geležinkelio stotį rekonstruojant delspinigiai turbūt per dieną siekia 20 tūkst. litų -ten ir dirba zvimbdami, o čia „pakentės“. Niekas nepakentės“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Anot jo, vis dar pasitaiko ydinga praktika, kada darbai pradedami neturint darbų projektų, o vėliau rangovai ima prašyti surengti fiktyvias viešųjų pirkimų procedūras jau atliktiems darbams.