„Šiemet išlaikome krovos tempus, kurie buvo ir 2010 metų pabaigoje – kas mėnesį krauname daugiau nei po 1 mln. tonų įvairių krovinių“, – sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Anot jo, krovos augimas fiksuotas visuose KLASCO padaliniuose: Jūrų perkėlos, Trąšų ir Krovos terminaluose. Dėl palankių kainų rinkoje šiemet stabiliai augo trąšų krova, ritmingai dirbo vienas pagrindinių KLASCO partnerių – azotinių trąšų gamintoja AB „Achema“.
Profesionalių kompanijos specialistų veiksmų dėka šiemet pavyko pritraukti ir visiškai naujų krovinių, kurie iki tol buvo vežami per kitus uostus. Pirmojo pusmečio rezultatus teigiamai veikė ir šalta žiema, ledu sukausčiusi šiauriau Baltijos jūroje esančių uostų akvatorijas, o Klaipėdos uostas dirbo be sutrikimų.
„Antroje metų pusėje planuojame pradėti eksploatuoti naujus grūdų sandėliavimo ir krovos pajėgumus. Tai leis efektyviai krauti „Panamax“ tipo laivus, kurių gramzda siekia 13 metrų“, – sako A.Pauža.
KLASCO per šiuos metus iš viso planuoja perkrauti per 12 mln. tonų krovinių. Iki šiol sėkmingiausi kompanijai buvo 2010 metai, kai buvo perkrauta 10,28 mln. tonų krovinių.