„Klix“ sprendimu jau galima atsiskaityti daugiau nei 500 e.parduotuvių Baltijos šalyse 

Imdamiesi e. verslo prekybininkai kartais neįvertina visų žingsnių, kuriuos turės atlikti jų pirkėjai, svarbos. Keli pertekliniai pelės spragtelėjimai gali turėti lemiamą poveikį pirkėjo elgsenai ir, atitinkamai, pardavimų rezultatams.  
„Klix“ sprendimu jau galima atsiskaityti daugiau nei 500 e. parduotuvių Baltijos šalyse 
„Klix“ sprendimu jau galima atsiskaityti daugiau nei 500 e. parduotuvių Baltijos šalyse  / „Klix“ nuotr.

Pirkdami internetu, užuot lankęsi fizinėse parduotuvėse, pirkėjai visų pirma ir stengiasi išvengti nepatogumų bei sutaupyti laiko. Jei versite juos gaišti laiką pildant formas ir atskleidžiant daug įvairių asmeninių duomenų, labai tikėtina, kad jie rinksis kitą e. platformą, kuri to neprašo. Arba renkasi tą, kurioje jau yra susikūrę paskyras. Vienas iš esminių veiksnių, lemiančių, kiek jau suformuotų e. pirkinių krepšelių liks nenupirkta, – atsiskaitymo proceso sklandumas. Kiek žingsnių teks nueiti, kad būtų užbaigtas atsiskaitymas, kiek ir kokių atsiskaitymo būdų yra siūloma, kiek saugu pardavėjui perduoti savo duomenis?  

„Citadele“ banko vystomas mokėjimų sprendimas „Klix“ visus šiuos klausimus efektyviai sprendžia ir leidžia prekybininkams užtikrinti sklandų ir saugų atsiskaitymą populiariausiais mokėjimo būdais tiek vietos pirkėjams, tiek iš užsienio šalių. „Klix“ jau galima atsiskaityti daugiau kaip 500 e. parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje. Šiuo būdu gali atsiskaityti „airBaltic“, „rde.lt“, „Senukai“, „Varlė“, „Simitri“, „Shop By Siegel“ ir kt. e. parduotuvių ir platformų klientai.  

Viena integracija – visi populiariausi mokėjimų būdai

„Klix“ sprendimas veikia šveicariško kišeninio peiliuko principu – viena integracija e. parduotuvėje užtikrina kelis reikalingus funkcionalumus:  

  • „Klix Pay“ – galimybė klientams atsiskaityti interneto banku ar banko kortele; 
  • „Klix Checkout“ – greitasis apmokėjimais pirkėjui susikūrus „Klix“ paskyrą; 
  • „Klix Pay Later“ – galimybė pasiūlyti klientams įsigyti pirkinį atidedant mokėjimą arba mokant dalimis. 

 Gera kliento patirtis apsiperkant e. parduotuvėje patį pirmąjį kartą ypač svarbi, jei norima, kad jis sugrįžtų dar kartą. Internetinė parduotuvė turėtų užtikrinti tiek vienkartiniams, tiek nuolatiniams pirkėjams galimybę susimokėti naudojantis mokėjimo kortele, populiariausių bankų interneto bankais.  

„Klix“ leidžia vienu kartu e. parduotuvėje susidiegti galimybę atsiskaityti visų populiariausių Baltijos šalyse veikiančių bankų mokėjimo priemonėmis, todėl prekybininkui nebereikia su kiekvienu mokėjimų paslaugos teikėju sudaryti sutartis atskirai ir atlikti technines integracijas. Šį laiko reikalaujantį procesą „Klix“ pakeičia vos viena sutartimi ir viena technine integracija. Įdiegti „Klix“ papildinį („plug-in“) galima per kelias minutes, jei e. parduotuvė naudojasi kuria nors didžiąja e. prekybos platforma. Į individualiai sukurtus tinklalapius integraciją galima atlikti naudojantis „Klix“ API. 

Sumažinkite paliktų neapmokėtų krepšelių skaičių

Viena priežasčių, kodėl pirkėjai apsigalvoja ir neužbaigia pirkimo, yra ta, kad galutinė pirkinio kaina yra didesnė, nei pirkėjas norėtų išleisti vienu kartu. Be to, dalis pirkėjų pageidauja įvairius pirkinius, pvz., buitinę ir kompiuterinę techniką, sodo įrangą ar lėktuvo bilietus, įsigyti mokėdami dalimis.  

„Klix“ sprendimas tokią galimybę suteikia. E. parduotuvėje, kurioje integruotas „Klix Pay Later“ papildinys, pirkėjai gali pasirinkti mokėti visą sumą iš karto arba dalimis – sumokėti visą sumą per vieną, tris ar šešis mėnesius po pirkimo (be palūkanų mokėjimo) arba mokėti iki 36 mėnesių (mokant palūkanas). E. prekybininkas ar paslaugos teikėjas mokėjimą už pardavimą gauna iš karto iš finansų partnerio, su kuriuo pirkėjas sudarė mokėjimo dalimis sutartį. „Klix Pay Later“ paslauga turi sąsajas su keliais finansiniais partneriais, todėl pirkėjui per kelias sekundes yra pateikiami keli pasiūlymai – pirkėjui belieka pateikti reikalingą informaciją apie save ir pasirinkti jam tinkamiausią variantą.  

Greitasis mokėjimas be registracijos formų

Kam gali patikti kiekvieną kartą apsiperkant internetu pildyti registracijos formas ir pateikinėti tą pačią informaciją apie save? „Klix“ vystytojų atlikti rinkos tyrimai patvirtina, kad iki 70 proc. pirkimų e. parduotuvėse atliekama be nuolatinio pirkėjo registracijos. E. parduotuvėje įdiegtas „Klix Checkout“ funkcionalumas būtent tokią galimybę ir užtikrina klientams – nebereikia atsiskaitant įvesti asmeninės informacijos. Įsidiegę „Klix“ mokėjimo programėlę „Android“ ar „iOS“ išmaniuosiuose telefonuose ir susieję ją su savo banko mokėjimo kortele, pirkėjas susikuria paskyrą, kurioje išsaugoma visa atsiskaitymui reikalinga informacija. Tuomet internetinėse parduotuvėse, kuriose įdiegta „Klix Checkout“ funkcija, beliks patvirtinti pirkimą programėle. „Klix“ pirkėjo paskyroje nurodytų duomenų tvarkymas ir saugumas – „Citadele“ banko atsakomybė. 

Už duomenų saugumą atsako bankas

Duomenų apsauga šiandien – itin aktualus klausimas, ypač internete veikiančioms įmonėms. Nemažai e. parduotuvių ir platformų savo klientų prašo atskleisti įvairius asmeninius duomenis: e. pašto, namų adresus, telefono numerį, kai kada net asmens kodą, mokėjimo kortelės duomenis. Jei parduotuvės informacinės sistemos apsauga būtų pažeista ir duomenys patektų į sukčių rankas, naudodamiesi turima informacija, jie galėtų mėginti patekti į kitas asmens paskyras, nes, kaip rodo praktika, didžioji dalis žmonių neretai skirtingoms paskyroms naudoja vieną ir tą patį slaptažodį. „Klix“ pirkėjo paskyrų duomenys saugomi „Citadele“, ją susikūrusiems pirkėjams nebereikia kurti paskyrų įvairiose e. parduotuvėse, o jų valdytojams nebereikia rūpintis jų saugojimu. 

Įsidiegus „Klix“ sprendimą iki š. m. gegužės 31 d.  taikoma speciali kaina – tik 0,05 Eur mokestis už „Bank Link“ atsiskaitymą. Kreiptis dėl sprendimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų