Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl Liepos 4-osios laukia tūkstančiai lietuvių?

Liepos 4-ąją Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) švenčiama Nepriklausomybės diena. Tačiau švęsti turėtų ir viso pasaulio pirkėjai, tarp jų ir lietuviai. JAV prekybininkai likus savaitei iki liepos 4 dienos daro viską, ką tik gali, kad pritrauktų dėmesį bei siūlo didžiules nuolaidas. Už puikią kainą galima įsigyti ne tik batų, rūbų, bet ir kompiuterių, biuro, mokyklos bei laisvalaikio prekių. Lietuvių startuolio „Shipzee“ nuomone, nuo COVID-19 nukentėję prekės ženklai pasinaudos liepos 4-ąja siekdami išparduoti susikaupusius produktus, o tai atvers puikias galimybės pirkėjams Lietuvoje.
Liepos 4-oji
Liepos 4-oji / „Scanpix“/AP nuotr.

Daugelis puikiai žino legendines „Black Friday“ (liet. – „Juodasis penktadienis“) ir „Cyber Monday“ (liet. – „Kibernetinis pirmadienis“) nuolaidas.

„Black Friday“
„Black Friday“

Tačiau dėl išpardavimų einantiems iš proto amerikiečiams įsimintina ir kita diena – liepos 4-oji. Įprastai didelė dalis žmonių JAV mini Nepriklausomybės dieną. Šią patriotinę dieną visose valstijose vyksta renginiai, šaunami fejerverkai, susirinkusios šeimos ant grotelių kepa kepsnius.

123rf.com nuotr./Nepriklausomybės diena JAV
123rf.com nuotr./Nepriklausomybės diena JAV

Liepos 4 dieną prekybininkai tądien pirkėjų laukia ne mažiau nei šie įspūdingų, akį traukiančių fejerverkų. Ši diena verslininkams yra puiki proga išparduoti vasarinius daiktus ir paruošti sandėlį kitam sezonui. Tačiau teigiama, kad šiemet nuolaidos gali siekti iki šiol neregėtas aukštumas, mat dėl COVID-19 sukeltos krizės, o vėliau visą šalį nuvilnijusių protestų, mažmenininkų sandėliai tiesiog prigrūsti neparduotų daiktų. O tai reiškia tik geras žinias viso pasaulio pirkėjams.

„Scanpix“/AP nuotr./JAV tęsiasi protestai dėl George'o Floydo nužudymo
„Scanpix“/AP nuotr./JAV tęsiasi protestai dėl George'o Floydo nužudymo

Stengsis ištuštinti sandėlius

Prabangos prekių ženklų paklausa visame pasaulyje smarkiai sumažėjo vos tik 2020 metų pavasario/vasaros kolekcijos pasiekė parduotuves. Dėl staiga užklupusio koronaviruso pandemijos sukeltos krizės didieji prekės ženklai savo sandėliuose sukaupę daug daugiau atsargų nei įprastai.

„Scanpix“ nuotr./Sandėlis
„Scanpix“ nuotr./Sandėlis

„Užsidarius Kinijos rinkai, prabangūs prekės ženklai jau vasario mėnesį susidūrė su problemomis siekiant išparduoti prekes. Tačiau vėlesniais mėnesiais paklausa sumažėjo tiek Europoje, tiek JAV, o daugybėje šalių paskelbus karantiną ir apribojimus, parduotuves teko uždaryti. Kinijoje, net ir pasibaigus karantinui, vartotojai dar nesugrįžo į „prieškrizinį“ apsipirkinėjimo lygį. Tai reiškia, kad jau dabar pastebimas ryškus neišparduotų sezoninių, prabangių prekių perteklius, nepalieka kitos išeities, kaip tik skelbti itin didelius originalių aprangos, aksesuarų, kvepalų ir kosmetikos prekių išpardavimus“, – komentavo „Shipzee“ ekspertas.

„Scanpix“/AP nuotr./Parduotuvė JAV
„Scanpix“/AP nuotr./Parduotuvė JAV

Be to, jo teigimu, JAV mažmenininkams antras smūgis buvo suduotas šalyje prasidėjus masiniams protestams. Reaguodami į Jungtinėse Valstijose vykstančius protestus ir neramumus didieji prekybininkai nusprendė neribotam laikui uždaryti savo parduotuves. Tarp jų – „Apple“, „Walmart“ ir „Target“. Tokius sprendimus prekybos tinklai tikina priėmę saugodami savo darbuotojus.

„Šiuo metu rinkoje esančių prekių skaičius, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu, yra trečdaliu didesnis. Tiek pat padidėjo ir asortimentas, kuriam taikomos nuolaidos. Tai reiškia, kad prekės ženklai turi kuo skubiau išparduoti produktus ir gali taikyti didesnes nei įprasta nuolaidas“, – kalbėjo „Shipzee“ atstovas.

Be kita ko, legendinė išpardavimų „Amazon Prime Day 2020“ dėl COVID-19 pandemijos atidėta net dviem mėnesiams. Dėl šios priežasties ekspertai tikisi, kad Nepriklausomybės dienos išpardavimai viršys net „Black Friday“ ir „Cyber Monday“ nuolaidas.

„Amazon“ tikrai nereikia organizuoti didelio vasaros išpardavimo, kad sustiprintų verslą. Tačiau to reikia būtent didiesiems mados prekės ženklams, kuriems pastarieji mėnesiai buvo nuostolingi. Tokio dydžio išpardavimai suteiktų galimybę prekybininkams išparduoti pasavario/vasaros sezono gaminius. „Amazon“ nusprendus „Prime Day“ perkelti į rugsėjį, didžioji dalis prekės ženklų jo tikrai nelauks, o tai reiškia puikias žinias pirkėjams“, – sakė „Shipzee“ ekspertas.

Kas siūlys nuolaidas?

Lietuvių startuolis „Shipzee“ pastebi, kad prabangių prekės ženklų asortimentas šiemet kaip niekad didelis. COVID-19 pandemijos sukeltai krizei JAV tik įgaunant pagreitį, prabangiausių prekės ženklų, tokių kaip „Michael Kors“, „Guess“, „Calvin Klein“, „Ralph Lauren“, „Ted Baker“, „YSL“ ir kt., originalios prekės JAV kainuoja net iki 70 proc. mažiau. Tačiau „Shipzee“ ramina, iš patirties – nukainotų daiktų pakaks visiems.

O iš kokių prekės ženklų galima tikėtis didžiulių nuolaidų? „Shipzee“ teigimu, įspūdingas nuolaidas siūlo „Michael Kors“, „Ralph Lauren“, „Kate Spade“, „Steve Maden“, „Karl Lagerfield“, „Tommy Hilfiger“, „Coach“, „Armani“ bei „Marc Jacobs“.

Prabangiausių aksesuarų medžioklė turėtų prasidėti nuo vieno geidžiamiausių papuošalų kūrėjų visame pasaulyje „Swarovski“. O laikrodžių reikėtų ieškoti didžiausias nuolaidas sklebiančioje Jomashop.com laikrodžių parduotuvėje, kurioje bus galima rasti tokių prekės ženklų kaip „Fossil“, „Tissot“, „Diesel“ ir „JBW“.

Ieškantys, kur įsigyti geriausių kosmetikos prekės ženklų, taip pat nenusivils. Sephora.com parduotuvėje didžiulių nuolaidų galima tikėtis šiems mylimiems ir žinomiems prekės ženklams: „YSL“, „Urban“ „Decay“, „Fenty“, „Tarte“, „Elf“, „Nars“, „Lancome“, „Colourpop“ ir kitiems.

Lietuvių startuolis „Shipzee“ yra paruošęs pilną išpardavimų gidą, kuriame rasite informaciją, kaip pasinaudoti liepos 4-osios nuolaidomis bei kur jų ieškoti. Šį gidą rasite čia (www.shipzee.com).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?