Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kojinių ir pėdkelnių gamintoja „Dana ir Ko“ tikisi ES paramos, kuri padėtų plėstis užsienyje

Kauno kojinių ir pėdkelnių gamintojos „Dana ir Ko“ veiklos strategijoje brėžiamos dvi pagrindinės kryptys – plėstis užsienio rinkose ir išlaikyti turimus pirkėjus Lietuvoje.
Asociatyvinė iliustracija: kojinės
Asociatyvinė iliustracija: kojinės / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Tam bendrovė prašo paramos eksporto plėtrai, pavasarį rengiasi atnaujinti firminį stilių bei logotipą ir planuoja atidaryti savo pirmąją parduotuvę, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Bendrovė yra pateikusi paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti pagal programą „Naujos galimybės“ ir tikisi eksportui skatinti gauti apie pusę milijono litų.

Bendrovės pardavimai Lietuvoje išliko tokie patys, kaip ir užpernai, o apyvarta 15–20 proc. mažesnė dėl sumenkusių pardavimų užsienio rinkose. Per 9 praėjusiųjų metų mėnesius įmonė pasiekė apie 10 mln. litų apyvartą.

„Dana ir Ko“ eksportuoja 25 proc. savo produkcijos į Skandinavijos šalis. Dalį produkcijos eksporto rinkose įmonė parduoda su savo prekių ženklu „DaNa“, o dalį gamina pagal užsakymus su klientų prekių ženklais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos