Apie tokį pošventinį darbymetį Lietuvos vežėjai ir logistikos terminalų savininkai anksčiau galėdavo tik pasvajoti – sausį pajamos paprastai gerokai nuslūgdavo, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Eilės pasienyje ilgėja, nes rusai neįsileidžia vilkikų lenkiškais numeriais. Abi šalys nesutaria dėl leidimų, todėl lenkai pradėjo prašyti lietuvių pagalbos.
Lenkų į mūsų šalį atgabentus krovinius iš Lenkijos ar Vakarų Europos vėliau pasiima rusų vežėjai arba Lietuvos įmonės samdomos juos nugabenti į Rusiją.
Tačiau pareigūnų nesutarimai užtruko, derybos įstrigo. Tikėtina, kad ginčas tęsis dar 2–3 savaites. Tad mažiausiai tiek laiko lietuviai dar galės pelnytis.
Nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius sako, kad iš kaimyninių šalių ginčo uždirbs ne tik vežėjai. „Lenkai veža prekes į sandėlius Lietuvoje, o rusai iš ten jas pasiima. Tad sandėlių savininkai uždirba nemažai pajamų“, – sakė A.Kondrusevičius.
Logistikos bendrovės jau pradėjo kelti įkainius, paskui jas seka ir vežėjai. „Tie, kurie protingai nustatys kainas, išloš ir ateityje. Rasti klientų Lenkijoje ir su jais palaikyti santykius labai apsimoka“, – mano Lietuvos nacionalinės ekspeditorių asociacijos „Lineka“ prezidentas Edmundas Daukantas.
2011 01 28
Kol kaimynai vežėjai pešasi, Lietuva tiktai pelnosi
Lenkijos ir Rusijos nesutarimai dėl krovinių gabenimo padeda daugiau uždirbti Lietuvos verslui – kol rusai neįsileidžia lenkų vežėjų, krovinius gabena mūsų šalies verslininkai, o sandėlių savininkai ir ekspeditoriai vos spėja suktis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą