Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Komunikacijos kampanija „Duokit šansą!“ – tarptautinio konkurso finale

UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) komunikacijos kampanija „Duokit šansą!“ pateko į Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA (International Public Relations Association) apdovanojimų „Golden World Awards for Excellence 2015” finalą viešojo sektoriaus komunikacijos projektų kategorijoje. Tai pirmasis toks įvertinimas tiek INVEGAI, tiek kampaniją padėjusiai įgyvendinti integruotos komunikacijos agentūrai „VIP viešosios informacijos partneriai“.
Darbo pokalbis
Jaunimo nedarbas kai kuriuose rajonuose 2014 m. pradžioje siekė apie 25 proc. / 123RF nuotr.

Regionuose, mažesniuose miesteliuose verslas – vis dar mistinė veikla, nors jaunimo nedarbas kai kur 2014 m. pradžioje siekė apie 25 proc. 

„Daugiau kaip pusė naujų įmonių kuriasi aplink tris didžiuosius miestus. Regionuose, mažesniuose miesteliuose verslas – vis dar mistinė veikla, nors jaunimo nedarbas kai kur 2014 m. pradžioje siekė apie 25 proc. Kampanija „Duokit šansą!“ siekėme užmegzti dialogą su mažesnių miestų gyventojais, paklausti jų nuomonės ir įtraukti juos sprendžiant kelias nacionalines problemas – jaunimo nedarbą ir verslumo stoką regionuose. Ir ne tik padiskutuoti viešai, o imti ir realiai parodyti, kad verslą gali kurti visi, net bedarbiai“, – sakė INVEGA vadovas Audrius Zabotka

Kampaniją sudarė du etapai. Pirmuoju klausta pačių regionų gyventojų, kokių verslų jų regione trūksta. Portale delfi.lt buvo sukurta platforma ir įrankiai, kurie padėjo išsiaiškinti bendruomenių regionuose poreikius, įtraukti žmones į diskusijas ir informuoti juos verslo kūrimo ir finansavimo iš ES struktūrinių fondų lėšų galimybes, pristatyti įvairias finansines priemones, griauti įsisenėjusius mitus apie verslą ir net pačius verslininkus.

Taip pat skaitykite: „Bistro1dublis“ įkūręs D.Praspaliauskas: „Mėgstu tarnauti ne kažkam, o sau ir savo darbuotojams“

Kampanijos antrojo etapo metu jauni bedarbiai kūrė verslus 3-iuose skirtinguose Lietuvos regionuose. Mažeikiuose įkurtas kino teatras, Ukmergėje – automobilių plovykla garais, Alytuje – stalo futbolo kavinė-klubas. Visų komandų verslo kelius buvo galima stebėti praėjusį rudenį verslo dokumentikos laidose „Duokit šansą!“ LRT eteryje. 

Mūsų duomenimis, pernai naujų įmonių ir verslininkų, gavusių paskolas iš Verslumo skatinimo fondo, buvo 9 proc. daugiau. Pusę naujųjų verslininkų sudarė jaunimas iki 29 m.

„Norėjome, kad kuo daugiau žmonių būtų sudominti verslo kūrimo procesu, ypač protingai panaudojant ES SF lėšas, imtųsi daugiau iniciatyvos siūlant sprendimus savo regionui. Tikime, kad kampanija „Duokit šansą!“ prisidėjo prie teigiamų pokyčių. Mūsų duomenimis, pernai naujų įmonių ir verslininkų, gavusių paskolas iš Verslumo skatinimo fondo, buvo 9 proc. daugiau. Pusę naujųjų verslininkų sudarė jaunimas iki 29 m. Palyginti su 2013 m., jų skaičius išaugo du kartus, o įmonių, įkurtų regionuose, skaičius sudarė 40 proc. nuo bendro naujai įkurtųjų skaičiaus“, – džiaugėsi A. Zabotka.

Taip pat skaitykite: Filmavimo įmonės „Triplenode“ vadovas M.Galkus: „Svarbiausia – turėti patirties srityje, į kurią eini“

IPRA veikia 60 metų ir yra didžiausia ryšių su visuomene specialistus vienijanti organizacija. Šiais metais sulaukta rekordinio skaičiaus paraiškų – 447. Pusę visų jų sudarė pasiūlymai iš Europos. Šių metų rugsėjį Johanesburge (Pietų Afrikos Respublika) 25-ąjį kartą įvyksiančių apdovanojimų metu paaiškės nugalėtojai įvairiose kategorijose, tarp jų ir populiariausiose, daugiausia paraiškų sulaukusiose „Verslas-verslui“, „Komunikacijos tyrimai“, „Vartotojų komunikacija“ „Socialinės atsakomybės komunikacija“, „Nevyriausybinio sektoriaus komunikacija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?