„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Konkrečios datos uoste dėl dvišalių įsipareigojimų neliko

Klaipėdos uosto plėtojimo tarybai nepritarus uosto direkcijos parengtiems investicijų dvišalių sutarčių metmenims, nebeliko ir aiškaus termino, nuo kada tokios sutartys galėtų įsigalioti.
Uostas
Uostas. / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Uosto bendrovės kritikuoja sutarties projektą, nes įžvelgia jame daug trukumų, rašo „Verslo žinios“.
Uosto direkcija siūlė derybas dėl dvišalių sutarčių su asociacijomis ir krovos įmonėmis pratęsti iki birželio vidurio ir tada teikti ministerijai. Planuota, kad tokios sutartys galėtų įsigalioti nuo liepos mėnesio. Tačiau uosto plėtojimo tarybos posėdyje uostininkai tam nepritarė.

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) siūlo šiemet atsakingai padirbėti šiuo klausimu, kad nauja tvarka galėtų įsigalioti nuo 2012 metų. Bendrovės sutarties projekte nurodo nemažą jų atsakomybę – tiek dėl investicijų, tiek dėl garantuotų krovinių srautų, bet pasigenda konkretesnės pačios uosto direkcijos atsakomybės.

„Yra apibrėžta užsakovo atsakomybė, bet nėra visapusiškai apibrėžta ir sukonkretinta uosto direkcijos atsakomybė, ji labai „išplauta“, – pabrėžė koncerno „Achemos grupė“ prezidentas Bronislovas Lubys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų