Konkurencija šiemet bus atidžiau stebima energetikoje, farmacijoje, prekyboje

Konkurencijos taryba šiais metais žada itin atidžiai stebėti energetikos, sveikatos, įskaitant farmaciją, mažmeninės prekybos ir skaitmeninių rinkų sektorius, pranešė taryba.
VMI čekių loterijos spaudos konferencija Halės turguje
Prekyba / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tarybos vadovė Jolanta Ivanauskienė sako, kad veiklos prioritetai nustatyti pagal Lietuvos ekonomikai reikšmingas ir sparčiai besivystančias sritis, kuriose siūlomi daugeliui vartotojų aktualūs produktai bei paslaugos.

„Prioritetiniuose sektoriuose ketinama ne tik stebėti padėtį, bet ir imtis aktyvių tyrimo bei prevencijos veiksmų, pavyzdžiui, nagrinėti koncentracijas, apie kurias neprivaloma pranešti tarybai, vertinti teisės aktų ir jų projektų įtaką konkurencijai, nagrinėti skundus ir spręsti dėl pažeidimų bei rinkos tyrimų pradėjimo, vykdyti šviečiamąją veiklą“, – teigiama tarybos pranešime.

Institucija taip pat tikisi surinkti duomenų bei gauti informacijos, kuri pravers detaliau vertinant konkurencijos sąlygas ne tik šiemet, bet ir artimiausioje ateityje.

Anot KT, energetika išskirta dėl elektros tiekimo rinkos liberalizavimo, kainų šuolių dėl karo Ukrainoje, sparčios elektromobilių įkrovimo stotelių plėtros.

Stebint ne pirmus metus tarp prioritetų išliekantį sveikatos sektorių taryba, be kita ko, vertins su Farmacijos įstatymo ir kitų teisės aktų pakeitimais susijusį reguliavimą.

Mažmeninėje prekyboje taryba atlieka tris galimų pažeidimų tyrimus, iš kurių du pernai pradėti jos iniciatyva: dėl kasdienio vartojimo prekių ir gėrimų gamybos bei prekybos įmonių veiksmų.

Vis daugiau verslų veikiant elektroninėje erdvėje, taryba šiemet parengs gaires, kuriose, be kita ko, bus apžvelgta verslo praktika, galinti kelti konkurencijos ribojimo riziką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis