Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkurencijos taryba tirs, ar reklama „Labas kontraktas“ nepažeidžia reklamos įstatymo

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba š.m. kovo 12 d. nutarė pradėti nagrinėjimo procedūrą (tyrimą) dėl mobiliojo ryšio paslaugos „Labas kontraktas“ reklamų atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams.
Pildyk atsakymasį Labas kontraktą
„Pildyk “atsakymas į „Labas kontraktą“

Konkurencijos taryba š.m. vasario 10 d. gavo UAB „TELE2“ pareiškimą dėl UAB „EUROCOM“ mobiliojo ryšio paslaugos „Labas kontraktas“ reklamų. Pareiškėjo nuomone, paslaugos „Labas kontraktas“ reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnyje numatytus lyginamosios reklamos leistinumo kriterijus ir galimai klaidino vartotojus.

Konkurencijos taryba įvertino abiejų įmonių pateiktą informaciją bei argumentus ir įtarusi, kad mobiliojo ryšio paslaugos „Labas kontraktas“ reklamos gali turėti neleidžiamos lyginamosios reklamos požymių, nutarė pradėti tyrimą.

Konkurencijos taryba pradeda tyrimą tuomet, kai kyla pagrįstų įtarimų apie galimą pažeidimą, tačiau tyrimo pradėjimas dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja. Tik atlikus tyrimą galima konstatuoti būta ar nebūta pažeidimo

Pagal Reklamos įstatymą tyrimai dėl galimai neleidžiamos lyginamosios reklamos arba klaidinančios reklamos turi būti baigti per šešis mėnesius nuo tyrimo pradžios. Įstatymas taip pat numato galimybę motyvuotu nutarimu tyrimą pratęsti dar šešiems mėnesiams.

Šiemet Konkurencijos taryba jau gavo 53 skundus dėl galimų Reklamos įstatymo pažeidimų. 2013 m. Konkurencijos tarybos ekspertai išnagrinėjo apie 300 pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams 119 įspėjimų, siūlančių pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?