Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kotryna“ įsigijo „Mothercare“ franšizę

Didžiausia vaikiškų prekių mažmenos įmonių grupė Baltijos šalyse uždaroji akcinė bendrovė „Kotryna“, valdanti 10 skirtingų prekės ženklų parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, užbaigė Jungtinės Karalystės prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvių franšizės sandorį Baltijos šalyse, įsigydama“ po dvi „Mothercare“ parduotuves bei prekybos internetu parduotuves Estijoje ir Latvijoje.
„Mothercare“ parduotuvė
„Mothercare“ parduotuvė / „Kotryna“ nuotr.
Temos: 2 Prekyba Žaislai

Bendrovė „Kotryna“ Estijoje įsigijo 100 proc. įmonės „Emahool“ akcijų, turinčios dukterinę įmonę „Emahool Latvia“.

Nuo šiol šiol „Kotryna“ franšizės būdu valdys po dvi „Mothercare“ parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, taip pat šio prekės ženklo elektroninės prekybos parduotuves Latvijoje ir Estijoje. Lietuvoje „Mothercare“ parduotuvės yra įsikūrusios prekybos centruose „Panorama“ ir „Akropolis“. Ateityje šio prekinio ženklo plėtra Lietuvoje dar vyks įsteigiant prekybą internetu bei integruojant „Mothercare“ prekes į kai kurias „Kotryna“ grupės parduotuves.

„Mothercare“, įsteigta 1961 metais Didžiojoje Britanijoje, gimė iš idėjos atidaryti parduotuvę, kurioje būtų visos reikiamos kokybiškos prekės būsimoms mamoms nuo laukimosi pradžios iki gimstant kūdikiui, taip pat – drabužių, batų bei aksesuarų kūdikiams ir vaikams iki 10 metų amžiaus.

2016 m. konsoliduotos UAB „Kotryna“ pardavimo pajamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siekė 46 mln. Eur ir buvo 9,5 proc. didesnės nei 2015 m., kai šis skaičius sudarė 42 mln. Eur.

Šiemet 25-erių metų veiklos sukaktį pasitinkančiai bendrovei „Kotryna“ iš viso priklauso 86 vaikų prekių parduotuvės, taip pat priklauso dvi elektroninės prekybos parduotuvės „Baby City/ Toy City“ ir „Baby market“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?