Besiskolinančiųjų mokumą vertinančios bendrovės dėmesį taip pat pradėjo kreipti į tai, ar klientas reguliariai moka telefono sąskaitas, ar dažnai keičia gyvenamąją vietą, bei ar geras yra jo kredito reitingas parduotuvėse, iš kurių prekes jis įsigijo išsimokėtinai.
Besiskolinančiųjų mokumą vertinančios bendrovės taip pat dėmesį pradėjo kreipti į tai, ar klientas reguliariai moka telefono sąskaitas, ar dažnai keičia gyvenamąją vietą.
„Pasižiūrėjus, kiek sykių žmogus savo paskyroje (socialinio tinklo) panaudojo žodį „iššvaisčiau“ (kalbant apie pinigus), suteikia tam tikrą naudą prognozuojant, ar jis sugebės išmokėti kreditą. Nedidelę, bet ir ne nulinę“, – sakė „Fico“ prezidentas Willas Lansingas.
Tiek „Fico“, tiek „TransUnion“ teigia, kad reaguoja į užklausą iš savo vartotojų – bankų, kurie nerimauja, kad neigiamai atsakę žmonėms, neturintiems įprastinio kredito reitingo, gali prarasti potencialius pelno nešėjus.
„Dabar mes galime įvertinti (sugebėjimą mokėti kreditą) ten, kur anksčiau negalėjome“, – džiaugėsi „Fico“ viceprezidentas Jimas Viehmanas.
Teigiama, kad nauja klientų mokumo įvertinimo metodika padės didiesiems JAV bankams padidinti naujų klientų skaičius.