Krepšinio akcijos įtraukė daugiau kaip 70 proc. Lietuvos gyventojų

Įvairiose krepšinio čempionato metu rengtose akcijoje ir žaidimuose dalyvavo 73,2 proc. Lietuvos gyventojų. Populiariausios buvo prekybos tinklų rengiamos akcijos.
Krepšinio kamuolys
Krepšinis / „Scanpix“ nuotr.

Iš viso įvairias su krepšiniu susijusias akcijas čempionato metu rengė daugiau kaip 40 skirtingų prekės ženklų įmonių. Tokie rezultatai paaiškėjo reklamos planavimo ir pirkimo agentūros OMD tyrimo metu.

Prekybos centro „Maxima“ krepšinio čempionatui skirtas akcijas žinojo 32,2 proc., o dalyvavo – 26,4 proc. apklausos dalyvių. IKI organizuotą akciją žinojo 25,7 proc., o joje dalyvavo – 11,2 proc. respondentų.

Tuo metu didžiųjų Europos krepšinio čempionato rėmėjų akcijas įsidėmėjo kur kas mažiau pirkėjų: „Viči“ akcijoje dalyvavo 1,9 proc. (ją žinojo – 4 proc.), mineralinio vandens „Vytautas“ akcijoje dalyvavo 1,9 proc. (žinojo – 4,4 proc.), sūrio „Džiugas“ akcijoje – 2 proc. (žinojo – 5,8 proc.), „Statoil“ akcijoje – 1 proc. (žinojo – 5,6 proc.), „Snickers” akcijoje – 1 proc. (žinojo – 3 proc.).

„Duomenys rodo, kad dalyvavimas akcijose priklauso nuo „natūralios“ produktų paklausos – atskiri produktai sunkiai gali konkuruoti su visu prekybos centru. Akivaizdu, kad paprastas akcijos mechanizmas yra sėkmės garantas – „Maxima”, IKI akcijose vartotojui nereikėjo atlikti jokių papildomų veiksmų, tiesiog apsipirkęs jis jau dalyvavo akcijoje. Akcijų žinomumui pasitarnavo ne tik intensyvi komunikacija, bet ir prieinamumas”, – teigė Darius Gricius, OMD generalinis direktorius.

Pagrindinio krepšinio čempionato rėmėjo „Beko” akcijoje dalyvavo 0,1 proc. respondentų (žinojo 1 proc.), tačiau, pasak D.Griciaus, sunku vertinti rezultatus, nes tai visiškai kita produktų kategorija. Vertinant atskirų produktų akcijų sėkmę, tradiciškai akivaizdžiu lyderiu išlieka „Švyturys“, jau daugelį metų investuojantis į Lietuvos krepšinį. Šio prekinio ženklo akcijose dalyvavo 10,3 proc. respondentų ir sulaukė didžiausio populiarumo po prekybos centrų.

„Kaip visuomet, vykstant svarbiems įvykiams, įmonės stengiasi „pasišildyti“ tokių renginių dėmesio spinduliuose. Taip buvo bandoma „pagauti“ vartotoją ant akcijos kabliuko. Deja, dauguma akcijų paskendo komunikacijos triukšme ir neišlaikė ilgesnio dėmesio. Sunku įvertinti kiekvienos akcijos rezultatyvumą, tačiau vartotojų galvose liko tik keletas. Visiškai realu, kad vartotojai kai kuriais atvejais net neidentifikavo įmonių, kurios rengė akcijas, ir jas priskyrė prekybos centrams, kuriuose prekės buvo praduodama”, – teigė Arijus Katauskas, ryšių su visuomene agentūros „Nova Media” vyresnysis partneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis