„Kristiana“ į plėtrą Europoje ketina investuoti iki 100 mln. litų

Parfumerijos ir kosmetikos tinklą valdanti bendrovė „Kristiana“ planuoja plėstis į kitas Europos šalis ir įsigyti ten veikiančius konkurentus. Skelbiama, jog su keliais Rytų Europos rinkos dalyviais jau vyksta pirminės derybos.
Parfumerija
Parfumerija / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Bendrovė į plėtrą per penkerius metus žada investuoti iki 100 mln. litų nuosavų lėšų, antradienį rašo „Verslo žinios“.

Pirkinių „Kristiana“ žvalgosi Lenkijoje, Vokietijoje, Suomijoje, Danijoje bei kitose šalyse. Kas bus perkama, turėtų paaiškėti iki 2010-ųjų vidurio.

„Aktyvi plėtra į kitas šalis tampa strateginiu mūsų tikslu, kurį sieksime įgyvendinti per 5 metus. Plėstis galvojame tiek atidarydami naujus savo prekybos salonus, tiek ir įsigydami konkurentus", – teigė „Kristianos“ savininkas Benas Gudelis.

Anot jo, po kelerių metų bendrovė planuoja valdyti vieną iš didžiausiųjų kosmetikos ir parfumerijos tinklų Rytų Europoje.

B.Gudelis aiškino, kad sprendimas plėstis esą priimtas įvertinus kaimyninių bei kitų Rytų Europos šalių potencialą bei susidariusias ekonomines aplinkybes pasaulyje.

„Dabar daug verslų bus galima įsigyti už gerą kainą. Galimybės plėstis palankesnės, nes reikės daug mažesnių investicijų. Jau sulaukėme ne vieno siūlymo investuoti, ir jų, manau, tik daugės", – pasakoja p. Gudelis.

„Kristianos“, valdančios 50 parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje, apyvarta pernai buvo 56,83 mln. litų. Šiemet planuojamas 30 proc. augimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis