Užsieniečiams – trumpesni įrašai
Kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė, pristatydama naują kampaniją, tvirtino, kad Vilniaus nežino 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą.
Dalis jų asocijuoja Lietuvą su tokiomis sąvokomis: „Rusija“, „Rytų Europa“, „skurdi, nežinoma šalis“.
Tad šia „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) reklama norima paneigti esančius stereotipus.
JK ir Vokietijos gyventojams reklama bus rodoma 2 mėnesius. Ar ją svarstoma nukreipti ir į kitų valstybių gyventojus, 15min „Go Vilnius“ neatsakė. Tačiau vėliau išplatino pranešimą, kuriame teigiama, jog žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją, Havajus.
Reklama apima trumpus vaizdo įrašus, reklaminius skydelius (angl. „banner“) internete ir lauko reklamą pagrindinėse Londono metro stotyse (269 vietose): Waterloo, Victoria & Liverpool ir kitose.
Tiesa, lauko reklamose rodomi ne vaizdo įrašai, o vizualai.
D.Aleksandravičienė pabrėžė ir tai, kad ilgasis, daugiau nei pusantros minutės trunkantis vaizdo įrašas mokamuose kanaluose užsienyje nerodomas. Užsieniečiai internete mato trumpesnius – 6, 15 ir 30 sekundžių trukmės – įrašus.
Štai galite pamatyti kelis iš jų.