04 10

Kritika Vilniaus reklamai planų nepakeitė: pažiūrėkite, kokie trumpi vaizdo įrašai jau rodomi užsieniečiams

Praėjusią savaitę pasirodžius Vilniaus reklamai ne vieną kritikos strėlę sviedė ir gyventojai, ir rinkodaros ekspertai, tačiau tai planų nepakeitė. Balandžio 8 d., kaip ir planuota, Lietuvos sostinės reklamos kampanija startavo Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Vokietijoje. Pažiūrėkite, kokie vaizdo įrašai rodomi užsieniečiams.
Vilniaus reklamos ištraukos
Vilniaus reklamos ištraukos / 15min.lt koliažas

Užsieniečiams – trumpesni įrašai

Kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė, pristatydama naują kampaniją, tvirtino, kad Vilniaus nežino 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą.

Dalis jų asocijuoja Lietuvą su tokiomis sąvokomis: „Rusija“, „Rytų Europa“, „skurdi, nežinoma šalis“.

Tad šia „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) reklama norima paneigti esančius stereotipus.

JK ir Vokietijos gyventojams reklama bus rodoma 2 mėnesius. Ar ją svarstoma nukreipti ir į kitų valstybių gyventojus, 15min „Go Vilnius“ neatsakė. Tačiau vėliau išplatino pranešimą, kuriame teigiama, jog žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją, Havajus.

Reklama apima trumpus vaizdo įrašus, reklaminius skydelius (angl. „banner“) internete ir lauko reklamą pagrindinėse Londono metro stotyse (269 vietose): Waterloo, Victoria & Liverpool ir kitose.

Tiesa, lauko reklamose rodomi ne vaizdo įrašai, o vizualai.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Naujos tarptautinės Vilniaus rinkodaros kampanijos „Expectations vs. Reality“ pristatymas
Lukas Balandis / BNS nuotr./Naujos tarptautinės Vilniaus rinkodaros kampanijos „Expectations vs. Reality“ pristatymas

D.Aleksandravičienė pabrėžė ir tai, kad ilgasis, daugiau nei pusantros minutės trunkantis vaizdo įrašas mokamuose kanaluose užsienyje nerodomas. Užsieniečiai internete mato trumpesnius – 6, 15 ir 30 sekundžių trukmės – įrašus.

Štai galite pamatyti kelis iš jų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis