Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Krizę reikia išnaudoti

Siaučiant recesijai pirkite namus, automobilius ir briliantus.
Prašmatni rankinė, pavyzdžiui, J.Cavalli, gali būti puiki investicija.
Prašmatni rankinė, pavyzdžiui, J.Cavalli, gali būti puiki investicija. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Žurnalas "Forbes" sudarė sąrašą pirkinių, kuriuos būtina įsigyti krizės sąlygomis. Tai daiktai, kurių kaina neišvengiamai kils ekonomikai atsigaunant. Nekilnojamojo turto ekspertai į patį tokių daiktų sąrašo viršų iškelia namą ir teigia, kad tai galbūt galimybė, pasitaikanti tik kartą per žmogaus gyvenimą.

Praėjusių metų paskutinį ketvirtį nekilnojamojo turto kainos JAV krito 25 procentais. Pasak ekspertų, didesnis kritimas rinkoje neįmanomas.

Recesija - puikus metas įsigyti automobilį. Automobilių paklausa Amerikoje nuo praėjusių metų pabaigos krito 33 proc., o tai verčia pardavėjus ir gamintojus būti itin sukalbamus.

Dar viena palanki investavimo sritis - briliantai. Prabangos prekės buvo pirmos, kurių atsisakė ekonomikos sunkumų prispausti amerikiečiai, tačiau būtent šios materialinės vertybės ateityje tik brangs. Kuo didesnis akmuo, tuo didesnė nuolaida, kartais ji siekia 25 proc. brangakmenio vertės iki krizės.

Dar viena maloni pinigų investavimo sritis - elitinių firmų drabužiai ir aksesuarai, kurie metams bėgant tampa vintažu. Jei rankinė už 1000 dolerių atrodo per brangi, ekspertai pataria už tuos pačius pinigus įsigyti kelionę, kuri niekada nebus tokia pigi kaip dabar. Ją galima pakeisti brangiais žaislais vaikams arba nešiojamuoju kompiuteriu.

Be to, "Frobes" mano, kad jau atėjo laikas pirkti akcijas. Dauguma finansų analitikų teigia, kad griūtis Volstryte baigėsi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos