Vidaus krovinių vežimas pernai sudarė 62,2 mln. tonų, arba 2,9 proc. daugiau nei 2019 metais. 73 proc. vidaus krovinių vežta kelių transportu, pranešė Statistikos departamentas.
Tarptautinis krovinių vežimas sudarė 106,8 mln. tonų – 3,3 proc. daugiau nei 2019-aisiais. Krovinių vežimas kelių transportu sudarė 57,7 proc. viso tarptautinio krovinių vežimo, geležinkelių transportu – 35,4 proc., jūrų transportu – 6,9 proc., Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais – mažiau nei 1 procentą.
Pernai geležinkelių transportu įvežta į šalį ir išvežta iš šalies 27,3 mln. tonų krovinių, arba 2,2 proc. mažiau nei 2019 metais, kelių transportu – 11,7 mln. tonų krovinių, arba 1,6 proc. mažiau.
Geležinkelių transportu didžioji krovinių dalis pernai buvo išvežta į ir įvežta iš Baltarusijos (68,4 proc.), Rusijos (15,4 proc.), Ukrainos (7,1 proc.), Latvijos (3,7 proc.) ir Estijos (2,6 proc.).
Kelių transportu Lietuvos vežėjai daugiausia krovinių išvežė į ir įvežė iš Latvijos (28,7 proc.), Lenkijos (11,5 proc.), Vokietijos (11 proc.), Estijos (7,1 proc.), Italijos (6,3 proc.) ir Rusijos (5,6 proc.).
Vien ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su 2019 metų tuo pačiu ketvirčiu, pervežtų krovinių kiekis išaugo 8,2 proc. iki 42,2 mln. tonų.
Per ketvirtį išaugo krovinių vežimas Lietuvos oro linijų bendrovių lėktuvais (3,2 karto), kelių transportu (10,5 proc.), jūrų transportu (7,4 proc.), geležinkelių transportu (4,6 proc.), vidaus vandenų transportu (1,8 proc.).