„Star1 Airlines“ savo tinklalapyje informuoja, kad bilietus atšauktiems skrydžiams pirkę klientai dėl nuostolių kompensavimo turi kreiptis į šią kompaniją (tel. 8-5-247-7744; el.paštu claims@star1.aero).
Prašymo kopiją vartotojai turėtų persiųsti Civilinės aviacijos administracijai (CAA) adresu Rodūnios kelias 2, Vilnius; arba el.paštu caa@caa.lt.
Ši institucija prižiūri, kaip „Star1 Airlines“ vykdo įsipareigojimus klientams. „Europos Parlamento ir tarybos reglamentas numato aviakompanijos atsakomybę keleiviui. Mes, kaip kontroliuojanti institucija, gavę dokumentus, kontroliuosime, kaip visa tai vykdoma“, – 15min.lt sakė CAA vadovas Kęstutis Auryla.
Pasak jo, dėl nuostolių atlyginimo jau kreipėsi šimtai „Star1 Airlines“ klientų.
Dėl nuostolių atlyginimo jau kreipėsi šimtai „Star1 Airlines“ klientų.Neįvykusias, neįvyksiančias ar pirma laiko nutrauktas „Star Holidays“ keliones įsigiję klientai dėl pinigų grąžinimo turėtų kreiptis į UAB „Star Holidays“ per kelionių agentūrą, iš kurios įsigyta kelionė.
Jei „Star Holidays“ negalėtų grąžinti pinigų už nesuteiktas paslaugas, Turizmo departamentas inicijuotų turistų patirtų išlaidų kompensavimo procedūrą iš kelionės organizatoriaus turimo prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo.
„Star1 Airlines“ informuoja, kad bendrovės vadovybės derybos su investuotojais tebesitęsia, informaciją dėl investicijų ir skrydžių atnaujinimo žadama pateikti ketvirtadienį.
Anksčiau antradienį pranešta, kad „Star1 Airlines“ ir „Star Holidays“ valdančios kompanijos „Star Team Group“ vadovas Martynas Laivys teigė kol kas negalvojantis apie kompensacijas oro uostuose įstrigusiems keleiviams.
„Star1 Airlines“ nutraukė skrydžius iki spalio 2 dienos, kai praėjusią savaitę Dublino oro uoste dėl nuomos skolų buvo sulaikytas jos orlaivis. Susisiekimo ministerijos Licencijavimo komisija nurodė bendrovei iki penktadienio pateikti duomenis apie gebėjimą vykdyti skrydžius dar 12 mėnesių. Kitu atveju bus sustabdyta arba atimta licencija.