„Elektrum” sudaro dvi atskiros bendrovės Lietuvoje ir Estijoje, turinčios skirtingą valdybą ir struktūrą. „Elektrum” perima visas teises į „Latvenergo Lietuva” ir „Latvenergo Kaubandus” (Estijoje) bei šių prekybos įmonių įsipareigojimus. Lietuvoje organizacijos struktūra ir vadovų komanda nesikeis.
„Kompanijos veikla peržengia vienos šalies ribas ir mes drąsiai galime pasakyti, kad mūsų vietinė rinka yra visos Baltijos šalys. Naujo prekės ženklo pristatymas yra seniai planuotas ir pamatuotas sprendimas, padėsiantis sustiprinti lyderiaujančias pozicijas visame Baltijos regione. Naujas vardas atitinka naują požiūrį į elektros prekybą, kurį diktuoja vis labiau atsiverianti rinka ir stiprėjanti konkurencija”, – teigia Aris Zigurs, „Latvenergo” generalinis direktorius.
Lietuvoje nuo 2013 m. sausio 1 d. prievolę rinktis nepriklausomą elektros tiekėją turės visi juridiniai asmenys. Iš viso – 61 456 verslo įmonių. Dauguma iš naujų atviros rinkos dalyvių – smulkios ir vidutinės įmonės – kepėjai, ūkininkai, paslaugų teikėjai, kavinės, parduotuvės. Naujai atsivėrusioje rinkoje „Elektrum Lietuva” planuoja padidinti rinkos dalį pusantro karto iki 18-20 proc. Šiuo metu kompanijos rinkos dalis Lietuvoje – 11 proc.
„Mūsų kompanija siūlo lanksčius ir draugiškus sprendimus kiekvienam naujam laisvosios rinkos dalyviui, nepaisant kompanijos dydžio. Klientai galės pasirinkti geriausiai jų poreikius atitinkančius pasiūlymus keliais pelės spustelėjimais internete. Mūsų privalumas – vietinės rinkos išmanymas ir ilgametė motininės kompanijos „Latvenergo” patirtis visame Baltijos regione”, – teigia Gatis Junghans, „Elektrum Lietuva” generalinis direktorius.
Pasak G. Jughanso, rinkos liberalizavimas pamažu pakeis elektros energijos rinką iš esmės. Tai suformuos naują verslo modelį, naujus principus ir aptarnavimo kultūrą.
„Jei iki šiol vartotojai neturėjo jokios galimybės rinktis, dabar elektros tiekimo kompanijos bus priverstos konkuruoti ir siūlyti ne tik lanksčias kainas, bet ir papildomas paslaugas, gerinti savo aptarnavimą. Prisiminkime mobiliųjų operatorių konkurenciją – iš pradžių jos nebuvo, tačiau dabar vartotojai patys diktuoja sąlygas ir nebijo migruoti iš vieno operatoriaus į kitą”, – pasakoja Gatis Junghans.