Jau ne pirmą savaitgalį į Kauno „Akropolio“ prekybos centrą atvyksta po keletą autobusų iš Latvijos sostinės. Didžiausio antplūdžio laukiama lapkričio 6–8 dienomis, kai „Akropolyje“ vyks išpardavimų akcijos, rašo „Lietuvos rytas“.
Kauno „Akropolis“ tokį neįprastą rinkodaros būdą sumąstė bendradarbiaudamas su viena Latvijos leidykla, leidžiančia populiariausią šioje šalyje laikraštį rusų kalba „Vesti segodnia“. Kiekvienam prenumeratoriui šįmet nuspręsta įteikti dovaną – nemokamą kelionę į Kauną.
„Iš viso šis laikraštis turi apie 13–14 tūkst. prenumeratorių. Kad jie visi pasinaudos galimybe atvykti, nelabai realu. Tačiau bent 5–6 tūkstančiai papildomų pirkėjų mūsų prekybos centre iki metų pabaigos tikrai apsilankys“, – įsitikinęs Kauno „Akropolio“ valdytojas Vladimiras Kononenka.
Pasak jo, vidutiniškai vienas pirkėjas iš Latvijos palieka apie 400 litų, neįskaičiavus išlaidų maistui ar gėrimams.
„Mums to užtenka, kad atsipirktų išlaidos latvių kelionėms rengti“, – sakė V.Kononenka.
Šiauliuose veikiantį išparduotuvių centrą „Bruklinas“ bei du Panevėžio „Babilonus“ valdanti bendrovė „Ogmios Real Estate“ neslepia, kad latviai – itin geidžiami klientai. Panevėžyje latviai sudaro apie 15 proc., Šiauliuose – net 20 proc. pirkėjų.