Latvijoje skeptikų dėl kalėdinių dovanų dalis sumažėjo iki 4 proc. gyventojų

Kalėdinėmis dovanomis artimuosius bei draugus šiemet ketina pamaloninti 96 proc. Latvijos gyventojų – dviem procentiniais punktais daugiau nei pernai, rodo didžiausio šalyje banko „Swedbank“ užsakymu atliktas tyrimas.
Kalėdų bėgimas Rygoje
Kalėdų bėgimas Rygoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jo rezultatai parodė, jog 36 proc. šalies gyventojų Kalėdų dovanoms planuoja skirti iki 60 eurų, 20 proc. – nuo 60 iki 100 eurų, 10 proc. – nuo 100 iki 200 eurų, o 27 proc. respondentų sumos neįvardijo.

Palyginti su prieš metus atliktos tokios pat apklausos duomenimis, iš anksto kalėdinėms dovanoms netaupančiųjų dalis išaugo nuo 19 proc. iki 27 procentų. Be to, perpus sumažėjo daugiau nei 200 eurų Kalėdų dovanoms ketinančiųjų išleisti. Šiemet dažniau ieškoma tikrąją Kalėdų dvasią atitinkančių dovanų – mielų, originalių ir nebūtinai brangių.

Dažniausiai Kalėdų dovanų ieškoma didžiuosiuose prekybos centruose – taip teigė 66 proc. respondentų. Beje, vis daugiau Latvijos gyventojų kalėdinių dovanų ieško įvairiose mugėse – tokių dalis išaugo iki 40 proc. nuo 33 proc. pernai.

Dovanomis ar bent dalimi jų internetu apsirūpina daugiau nei trečdalis – šiemet 35 procentai.

Spontaniškai, iš anksto negalvodami dovanas perka trečdalis vyrų, tuo tarpu trečdalis moterų „medžioja“ „akcijines“ prekes ar paslaugas.

Artėjant Kalėdoms, kiekvienas Latvijos gyventojas tradiciškai gali valstybiniuose miškuose nusikirsti po eglutę – ne didesnio kaip 3 metrų aukšto ir ne storesnio kaip 12 centimetrų skersmens kamieno ties šaknimis. Tačiau eglutės valstybiniuose miškuose gali būti kertamos tik proskynose, augančios po elektros perdavimo linijomis ar dideliais medžiais, šalikelėse bei grioviuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis