Ministras teigė, kad antradienį numatytame uždarame vyriausybės posėdyje bus pristatyti keturi galimi raidos scenarijai ir skaičiavimai kiekvienam jų, kiek reiks investuoti į geležinkelių infrastruktūrą.
Sumų ministras neįvardino, pareikšdamas, jog ši informacija yra riboto prieinamumo, tačiau leido suprasti, kad geležinkelių operatorei planuojama skirti dešimtis milijonų eurų. Paklaustas, ar tai galėtų būti šimtai milijonų, T.Linkaitis atsakė neigiamai.
Ministro žodžiais, prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą tapo aišku, kad geležinkeliai bus vieni iš tų, kurie nukentės labiausiai, tačiau šiuo metu galima teigti, kad blogiausias scenarijus nepasitvirtino.
Jis sakė, jog padėtis tranzito sektoriuje pagerėjo, o krovinių srautų padidėjimas 13 proc. sietinas pirmiausia su bendradarbiavimo su Kazachstanu ir Uzbekija rezultatais.
T.Linkeitis pabrėžė, kad kol kas neįmanoma prognozuoti, koks bus antrasis pusmetis.
Dar balandžio mėnesį susisiekimo ministras sakė įpareigojęs valstybinės „Latvijas dzelzcelš“ vadovus parengti įvairius geležinkelių infrastruktūros tolesnio išlaikymo scenarijus, įskaitant ir pagal blogiausią jų – jei susisiekimas geležinkeliais su Rusija ir Baltarusija būtų visiškai nutrauktas.