Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos miško pramonės produkcijos eksportas šiemet išaugo 42 proc., importas – 32 proc.

Latvija miško pramonės produkcijos, kuri išlieka pirmoje pagrindinių šalies eksporto prekių sąrašo eilutėje, sausio-gegužės mėnesiais finansine išraiška užsienyje pardavė 42,2 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai – už 1,862 mlrd. eurų, pranešė Žemės ūkio ministerijos Miškų departamentas.
UAB „Likmerė“
UAB „Likmerė“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Importas augo 31,9 proc. iki 668 mln. eurų.

Mediena ir jos gaminiai sudarė 88,4 proc. viso eksporto ir 68,8 proc. importo. Eksportas ūgtelėjo 45,6 proc., importas – 33,3 procento. 25,0 proc. importo suformavo popierius, kartonas ir panaši produkcija, augimas – 28,1 procento.

Pjautinės medienos eksportas padidėjo 41,7 proc., tuo tarpu malkinės – sumenko 4,9 proc., faneros – išaugo 39,3 proc., medinių baldų – 6,8 procento.

Pjautinės medienos importas augo 9,5 proc., apvalios medienos – 28,5 proc., malkinės medienos – 12,2 procento.

Pagrindinės latviškos miško pramonės produkcijos eksporto rinkos šiemet sausį-balandį buvo Jungtinė Karalystė (21,3 proc. viso eksporto finansine išraiška), Vokietija (8,0 proc.), Švedija (7,9 proc.), Estija (7,6 proc.), Lietuva (7,1 proc.), o daugiausiai jos importuota iš Lietuvos (17,9 proc. viso importo), Baltarusijos (17,6 proc. viso importo), Rusijos (11,2 proc.), Estijos ir Lenkijos (po 10,0 proc.)

Eksportas į Lietuvą išaugo 64,3 proc., importas iš Lietuvos padidėjo 21,6 procento.

2021-aisiais Latvija miško pramonės produkcijos eksportą ir importą finansine išraiška padidino 41 proc., o eksportas 2,7 karto pranoko importą.

Miškai užima kiek daugiau negu pusę Latvijos teritorijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?