Reklamos per televiziją segmentas augo 6,9 proc. iki 34,806 mln. eurų, per radiją – 4,2 proc. iki 13,656 mln. eurų, reklamos žurnaluose – 0,5 proc. iki 2,895 mln. eurų, kino teatruose – 68,2 proc. iki 484 tūkst. eurų.
Tuo tarpu pajamos iš reklamos internete sumenko 2,6 proc. iki 20,873 mln. eurų, lauko reklamos – 1,7 proc. iki 12,586 mln. eurų, reklamos laikraščiuose – 9,3 proc. iki 1,299 mln. eurų.
Asociacija pažymi, jog pernai, blogėjant ekonominei padėčiai, reklamos apimtys mažėjo daugelyje žiniasklaidos priemonių, o dalies rinkos segmentų augimą nulėmė reklamos įkainių padidinimas. Reklamos kino teatruose segmento šuolis – žiūrovų sugrįžimo po pandemijos dėka.
Asociacijos duomenimis, 2022-aisiais Latvijos reklamos rinka augo 11,8 procento.