Latvijos reklamos rinka 2023-aisiais augo 2,5 proc.

Latvijos reklamos rinka 2023-aisiais buvo 2,5 proc. solidesnė nei 2022 metais, vertinama apytikriai 86,5 mln. eurų, pranešė Latvijos reklamos asociacija.
Pinigai
Pinigai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Verslas Latvija

Reklamos per televiziją segmentas augo 6,9 proc. iki 34,806 mln. eurų, per radiją – 4,2 proc. iki 13,656 mln. eurų, reklamos žurnaluose – 0,5 proc. iki 2,895 mln. eurų, kino teatruose – 68,2 proc. iki 484 tūkst. eurų.

Tuo tarpu pajamos iš reklamos internete sumenko 2,6 proc. iki 20,873 mln. eurų, lauko reklamos – 1,7 proc. iki 12,586 mln. eurų, reklamos laikraščiuose – 9,3 proc. iki 1,299 mln. eurų.

Asociacija pažymi, jog pernai, blogėjant ekonominei padėčiai, reklamos apimtys mažėjo daugelyje žiniasklaidos priemonių, o dalies rinkos segmentų augimą nulėmė reklamos įkainių padidinimas. Reklamos kino teatruose segmento šuolis – žiūrovų sugrįžimo po pandemijos dėka.

Asociacijos duomenimis, 2022-aisiais Latvijos reklamos rinka augo 11,8 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų