„Suvieniję pastangas ir kompetencijas galėsime efektyviau padėti vartotojams, toliau ieškoti konstruktyvių sprendimų su finansų rinkos dalyviais“, – pranešime sakė LB valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus.
VVTAT direktorė Goda Aleksaitė teigė, kad glaudesnis bendradarbiavimas leis pasidalyti patirtimi, tobulinti ginčų sprendimo procedūras.
Institucijos sutarė keistis informacija ir patirtimi apie vartotojų skundų ir ginčų nagrinėjimą, kitais jų teisių apsaugos klausimais. Taip pat sutarta bendromis iniciatyvomis didinti vartotojų švietimą, susijusį su finansiniais sprendimais, produktais ir paslaugomis, atsiskaitymų grynaisiais pinigais apvalinimu.
LB per metus vidutiniškai gauna apie 1,8 tūkst. vartotojų skundų ir išnagrinėja daugiau nei 600 ginčų. Daugiausia vartotojų priekaištų tenka mokėjimo paslaugų teikėjams.
VVTAT vidutiniškai gauna apie 9 tūkst. vartotojų skundų, išnagrinėja apie 5–6 tūkst. ginčų. Vartotojai skundžiasi dėl nekokybiškų prekių, dėl kasdienių paslaugų kokybės, kelionių, internetu įsigytų prekių. Kreipimųsi skaičius kasmet auga.